قیمت تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95j

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

قیمت تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95j

با نگاهی به اکثر مدل های LCD 2021 سونی ، زمان آن رسیده است که توجه خود را به خط تولید برتر معطوف کنیم. سازنده باید خریدار بالقوه را با قیمت مناسب متقاعد کند که به سری ها اجازه می دهد رقابت کنند. وسنی این قابلیت را در تلویزیون خود کا گذاشته تا نگران ریموت سایر دستگاهها نباشید. بلندگوهای عالی تلویزیون سونی 85X95J صدایی بلند و بدون نویز را به ارمغان می‌آورند.
جالب است بدانید که بازتاب نور بر روی این صفحه به حداقل می‌رسد تا از تصاویری عمیق و زیبا لذت ببرید. سونی با معرفی تلویزیون‌های سری براویا XR مانور خاصی روی کیفیت تصویر و قدرت پردازش می‌دهد. زمانی که از کیفیت تصویر در تلویزیون سونی 85X95J صحبت می‌کنیم در واقع از یک موضوع شگفت انگیز حرف می‌زنیم که در این مطلب قادر به توصیف کامل آن نیستیم. در این تلویزیون هوشمند 2021 شاهد کیفیت تصویر استثنایی بر روی پنل Full Array LED خواهیم بود. تصاویر بر روی این صفحه خیلی پیشرفته با وضوح 4K Ultra HD نمایش داده می‌شوند.

 

تنها ایرادی که می‌توان در این خصوص وارد داشت عدم اختصاصی سازی این قابلیت با توجه به نوع محتوا است. بدین معنی که سطح اوج روشنایی در حالت اجرای بازی و یا تماشای فیلم با تغییر همراه نیست. این حالت می‌تواند تا حدودی روی کیفیت نهایی تأثیر بگذارد اما این تأثیر چندان محسوس نبوده و می‌توان از آن چشم پوشی کرد. از دیگر نقاط قوت ظاهری تلویزیون سونی 85X95J حاشیه و یا قاب ظریف و فلزی آن است.
از یک طرف میزبان صدها عنوان از Sony Picture Entertainment خواهد بود که بسته به نوع تلویزیونی که خریداری کرده اید ، همه آنها را می توانید به مدت 12 یا 24 ماه بصورت رایگان پخش کنید. با استفاده از قابلیت فناوری HDR 10 PRO و HLG رنگ تصاویر به اوج قدرت و کارایی خود می رسند که باعث می شود کاربر تصاویر را با رنگ های بی نظیر و طبيعي مشاهده کند و با فناوری Dolby Vision باعث افزايش طيف رنگي تصاویر می شود که سبب می شود تصاویر درخشاني داشته باشید. فناوری XR Sound Position واقعیت پشت صدای تلویزیون را برای شما به ارمغان می‌آورد!
برند سونی همیشه جزء اولین انتخاب‌ها در خرید محصولات صوتی و تصویری به حساب می‌آید. دلیل خرید تلویزیون سونی این است که علاوه بر کیفیت و سابقه درخشانی که این برند در این سالها کسب کرده است توانسته با طراحی و ارائه امکانات منحصر به فرد رضایت کاربران زیادی را به دست بیاورد. جالب است بدانید در این مدل از تلویزیون‌های سونی از سیستم عامل گوگل استفاده شده است که نمونه‌ای ارتقا یافته و تکمیل شده از رابط کاربری Android TV محسوب می‌شود. در کل باید بدانید محیط کاربری این تلویزیون روان و ساده طراحی شده است که به شما این امکان را خواهد داد به آسانی و سرعت هرچه تمام‌تر از قابلیت‌های آن استفاده نمایید. شما برای دسترسی به انواع برنامه‌ها نظیر یوتیوب و یا تنظیم روشنایی خودکار صفحه تنها ۲ ثانیه منتظر خواهید شد که سرعت بسیار بالا و رضایت بخشی است.

تلویزیون X9500j سونی و الکسا

این درحالی است که تلویزیون 85X95J اشیا را تشخیص می دهد و صداهایی تولید می کند که با اتاق سازگار هستند. بلندگوی های تلویزیونSony X95Jدر پشت قاب قرار گرفته اند و میزان توان خروجی صدا برابر 30 وات بوده و از دو عدد اسپیکر تشکیل شده است. استاندارد های صوتی تلویزیون سونی 85X95J شامل Dolby™ Vision و Dolby™ Atmos می باشند. شما می توانید با استفاده ازDolby Atmosموسیقی و سرگرمی خود را به سطح بالاتری برسانید. همچنین می توانید فراتر از مزیت های موجود در صدای فراگیر ، تجربه بهتری را دریافت نمایید.

فناوریCognitive Processor XR یکی از این فناوری هاست که طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها را بر روی نمایشگر تلویزیون به نمایش می گذارد. تصاویری که مشاهده می کنید به لطف حضور XR Color از رنگ های زنده و طبیعی برخوردار هستند. تلویزیون سامسونگ 43T5300 یکی دیگر از سری 5 های کمپانی کره‌ای در سال 2020 با رنج قیمت مناسب کیفیت تصویر Full HD، پنل VA، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و فناوری Purcolor می‌باشد. اگرچه سونی X95J جدید در مشخصات دارای گزینه های بیشتری از نظر پردازش تصویر است.

قابلیت Ambient Optimisation

چنانچه به هر دلیلی قیمت 75 اینچ X95J نمایش داده نشده شما می توانید روی این لینک قیمت تلویزیون سونی 75X95J کلیک کنید و قیمت لحظه این دستگاه را ببینید . چنانچه به هر دلیلی قیمت 65 اینچ X95J نمایش داده نشده شما می توانید روی این لینک قیمت تلویزیون سونی 65X95J کلیک کنید و قیمت لحظه این دستگاه را ببینید . از قابلیت های نصب شده بر این تلویزیون اندرودیدی سونی75X9500J می توان به XR CLARITY و MOTION CLARITY اشاره کرد. این قابلیت ها باعث می شوند که پردازش در صحنه های سریع حتی بازی ها بهتر انجام شده و تصویری به مراتب یکنواخت تر و واضح و شفاف به نمایش گذاشته شود. سیستم صوتی موجب ایجاد هیجان و افزایش کارایی تلویزیون خواهد شد و تجربه‌ای تکرار نشدنی را به همراه خواهد داشت.

تلویزیون 4k هوشمند سونی 55 اینچ مدل 55x90j

نرخ به روز رسانی 120 هرتز در صفحه نمایش های 4K بالاترین Refresh Rate محسوب می شود. بسیاری از ویژگی های دیگر کیفیت تصویر مطلوب و همچنین صدای فوق العاده ، پلتفرم هوشمند جامع و ویژگی های گسترده بازی را ارائه می دهند. اگر هزینه کم دارید ، سری X95J بدون شک یکی از بهترین تلویزیون های LED در سراسر جهان است. فناوری منحصر به فرد ambient optimization (بهینه سازی محیط) در این تلویزیون سونی عالی عمل می‌کند به این ترتیب که حسگر نور به صورت خودکار تصویر و صدا را با محیط هماهنگ می‌کند.
مسئله دیگر تار شدن زمینه تصویر در اوقاتی است که عناصر با سرعت بالا در تصویر حرکت می‌کنند که البته میزان آن کم و قابل چشم پوشی است. تنها ایراد قطعی که می‌توان به وضعیت پیش از کالیبراسیون وارد داشت، عدم اشباع کامل رنگ‌ها است که البته این مسئله در تمامی وضعیت‌ها صدق نمی‌کند. به طور کل باید گفت دقت جعبه رنگ و کیفیت نمایش رنگ تلویزیون‌های سونی حتی پیش از کالیبراسیون نیز در سطح بالایی قرار دارد. هنگامی که شما حالت بازی تلویزیون خود را فعال می‌کنید می‌توانید همچنان از این قابلیت در سطح کیفی مناسبی بهره‌مند شوید. نکته قابل ذکر در این بخش این است که در حالت بازی کمی کیفیت HDR در هنگام اوج روشنایی کاهش پیدا خواهد کرد.
در طراحی تلویزیون X95J، سونی فکر همه جا را کرده است؛ شلوغی کابل ها و درهم وبرهمی سیم ها در این تلویزیون به حداقل رسیده است چونکه پایه ها دارای ماژول های نگهدارنده کابل هستند و به طور مرتب آن ها را پنهان نگه می دارند تا تلویزیون از هر زاویه ای منظم و زیبا بنظر برسد. نکته قابل توجه در مورد طراحی پنل پشتی تلویزیون این است که بخش بندی شده و با یک روکش مخفی می شود. هر چند تلویزیون همیشه مخفی می ماند اما سونی طراحی عالی حتی بریا بخش های پنهان تلویزیون در نظر گرفته است. اگر بخواهید طراحی پایه ها را تغییر دهید روکش پشتی را بر می دارید پایه ها را تغییر می دهید و دوباره روکش را سر جای خودش قرار می دهید. دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.
چهار اندازه پنل بین اینچ با طرح Flush Surface Bezel و پایه های Slim Blade وجود دارد. هیچ پنلی برای افزایش زاویه دید X-Wide Angle یا ضد انعکاس در این مدل قرار نگرفته است. سایر ویژگی ها میتوان به Google TV ، ویژگی های HDMI 2.1 و گواهینامه پیشرفته IMAX. در بالای هرم تلویزیونهای 2021 تلویزیون ال سی دی Sony Z9J Master Series قرار دارد. این مدل با طراحی جذاب Immersive Edge ادامه می یابد که شامل یک حاشیه نقره ای تیتانیوم و یک پایه گسترده است تا فضای لازم برای یک ساندبار را فراهم کند.
این تویترها که در پنل پشت تلویزیون قرار گرفته اند، قادرند کیفیت صدا را برای واقع بینی بیشتر افزایش دهند تا شنونده احساس کند درست در وسط صحنه قرار گرفته است. ساب ووفر های داخل نمایشگر قادرند صدا را از روبرو پرتاب کنند و با توجه به اینکه سونی X95J امکان تشخیص موقعیت تماشاگر را دارد می تواند صدا را دقیقاً به آن قسمت از اتاق پرتاب کند که کاربر در آن حضور دارد. کیفیت و بلندی صدای 50 وات در این تلویزیون به قدری عالی است که هیچ نیازی به ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه نخواهید داشت. تلویزیون سونی 85X9500Jهمانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.