همکاری اصناف و بازاریان مانع از مرگ ۷ هزار و ۵۰۰ نفر شد

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

همکاری اصناف و بازاریان مانع از مرگ ۷ هزار و ۵۰۰ نفر شد

همکاری اصناف و بازاریان مانع از مرگ ۷ هزار و ۵۰۰ نفر شد https://maanews.ir/همکاری-اصناف-و-بازاریان-مانع-از-مرگ-۷-هز/ اخبار ما Sun, 27 Dec 2020 01:19:14 0000 عمومی https://maanews.ir/همکاری-اصناف-و-بازاریان-مانع-از-مرگ-۷-هز/ دکتر. علیرضا رئیسی در برنامه اصلی امشب اخبار ما با تشکر از همه افراد ، مشاغل و اصنافی که پروتکل ها را دنبال کردند گفت: اکثر آنها در بیمارستان بستری شدند و 7 هزار و 500 نفر فوت کردیم. سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به مصوبات امروز ستاد ملی کرونا گفت: طبق گفته رهبران …

دکتر. علیرضا رئیسی در برنامه اصلی امشب اخبار ما با تشکر از همه افراد ، مشاغل و اصنافی که پروتکل ها را دنبال کردند گفت: اکثر آنها در بیمارستان بستری شدند و 7 هزار و 500 نفر فوت کردیم.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به مصوبات امروز ستاد ملی کرونا گفت: طبق گفته رهبران دانشگاه های پزشکی ، ممنوعیت سفر شبانه در کاهش بیماری بسیار م effectiveثر بوده است ، اما این فقط محدودیت نیست بلکه این فقط یک هشدار است. بپیوندند ، اکنون در تهران آنها بیش از 80٪ پس از ساعت 9 شب و شروع محدودیت ها احترام می گذارند.

رئیسی در مورد تأثیر چرخه های خانوادگی در شیوع این بیماری گفت: با توجه به تأثیر خوب محدودیت های ترافیکی شبانه ، تصمیم بر این شد که این طرح در شهرهای زرد نیز اعمال شود.

وی افزود: همه پیشنهادات برای بازگشایی مدارس وجود داشت اما به دلیل بیماری ستاد با بازگشایی مدارس موافقت نکرد.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با ابراز نگرانی از ازدحام جمعیت گفت: “ما می دانیم که استفاده از ماسک کافی نیست و باید فضای کافی و تهویه مناسب وجود داشته باشد ، اما در این مورد چاره ای جز افزایش ظرفیت وجود ندارد.” این پرونده با دستور رئیس جمهور در دستور کار شهرداری و مترو است.

رئیسی در مورد دستاوردهای خوب پروژه های اجرا شده افزود: “پنج هفته پیش تعداد بستری ها در روز به 3000 مورد در روز رسید ، اما امروز 732 نفر در بیمارستان بستری هستند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا ابراز امیدواری کرد که با انجام آزمایشات و شناسایی بیماران ، اعمال محدودیت ها و پروتکل ها و اجرای طرح شهدا قاسم سلیمانی ، این بیماری رو به زوال باشد.

دکتر رئیسی با بیان اینکه روزانه 60 هزار آزمایش سریع و PCR انجام می شود ، گفت: با توجه به کاهش مراجعه به موارد سرپایی ، فرصت شناسایی بیماران و ناقلین را داریم و اکنون بیشتر از اطرافیان و بستگان افراد آلوده آزمایش می گیریم.

سخنگوی ستاد ملی کرونا در مورد جهش خاص ویروس در انگلیس و افزایش میزان شیوع آن گفت: این ویروس جهش یافته در ایران مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت: در هر صورت ، چه ویروس در ایران در حال شیوع باشد و چه ویروس جهش یافته در حال شیوع به ایران باشد ، ما نمی توانیم کاری جز آنچه اکنون انجام می دهیم انجام دهیم و تنها راه حل آن پایبندی دقیق و کامل به پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی است.

رئیسی گفت: اگر متوجه نشویم با کوچکترین غفلت ، بیماری دوباره به اوج خود می رسد.

وی درباره واکسن گفت: حتی با وجود واکسن ، ما هنوز مجبور به تماشای آن هستیم ، زیرا هرکسی بخواهد واکسینه شود زمان بر است و کار واکسن زمان می برد و اثربخشی واکسن در هیچ کجای دنیا 100٪ نیست. اما یک واکسن خوب به ما کمک خواهد کرد.

گلاوا ​​افزود: با این ویروس ، حدود 66 درصد از جمعیت باید حتماً زنجیره را قطع كنند و با ویروس جدید ، 80 درصد از جمعیت باید مطمئن شوند كه زنجیره انتقال را می شكنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با تاجگذاری ملی همچنین در مورد مناسبت ها و اجتماعات گفت: “در این زمینه ، ما باید نظر متخصصان پزشکی و بهداشت را بپذیریم و به پروتکل احترام بگذاریم. هرگونه تجمع در فصل سرما ، هنگامی که محل کار بسته است ، عواقب زیادی ایجاد خواهد کرد. چالش ها و مسائل “. پروتکل در این زمینه این است که باید از اجتماعات جلوگیری شود ، فقط اجتماعات خلاف پروتکل است ، در مناطق قرمز اجتماع نباید بیش از 15 نفر ، در مناطق نارنجی بیش از 20 نفر و در مناطق زرد بیش از 30 نفر باشد. حداقل 4 متر فاصله داشته باشید.

دکتر. رئیسی تأکید کرد: به دلیل فصل سرما ، 2 ماه اساسی پیش رو داریم و هنوز 173 نفر در روز داریم که این شکل از بیماری دوباره اوج می گیرد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.