وکیل بودیمیر: پرسپولیس تا ١٢ بهمن پول ندهد، از نقل‌وانتقالات محروم می‌شود/ راه مذاکره بسته است

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

وکیل بودیمیر: پرسپولیس تا ١٢ بهمن پول ندهد، از نقل‌وانتقالات محروم می‌شود/ راه مذاکره بسته است

وکیل بودیمیر: پرسپولیس تا ١٢ بهمن پول ندهد، از نقل‌وانتقالات محروم می‌شود/ راه مذاکره بسته است https://maanews.ir/وکیل-بودیمیر-پرسپولیس-تا-١٢-بهمن-پول-ند/ اخبار ما Sun, 27 Dec 2020 06:57:17 0000 تندرستی https://maanews.ir/وکیل-بودیمیر-پرسپولیس-تا-١٢-بهمن-پول-ند/ وکیل بازیکن سابق کرواسی پرسپولیس می گوید این باشگاه باید تا 26 فوریه تمام درخواست های مشتری خود را پرداخت کند تا از محرومیت نقل و انتقالات در امان باشد. داور رادیچ ، وکیل ماریو بودیمیر ، در مورد آخرین درخواست تجدیدنظر وضعیت این بازیکن از پرسپولیس به اخبار ما گفت: “اول از همه ، …

وکیل بازیکن سابق کرواسی پرسپولیس می گوید این باشگاه باید تا 26 فوریه تمام درخواست های مشتری خود را پرداخت کند تا از محرومیت نقل و انتقالات در امان باشد.

داور رادیچ ، وکیل ماریو بودیمیر ، در مورد آخرین درخواست تجدیدنظر وضعیت این بازیکن از پرسپولیس به اخبار ما گفت: “اول از همه ، باید بگویم که ماریو بودیمیر به هواداران پرسپولیس احترام می گذارد زیرا آنها در آسیا بهترین هستند.” او همچنین از نتایج خوب پرسپولیس خوشحال است.

وی افزود: دوره ای که بودیمیر در پرسپولیس بازی می کرد یکی از بهترین دوره های زندگی او بود اما اختلافات منجر به رای گیری علیه پرسپولیس شد. با توجه به اینکه CAS درخواست تجدیدنظر پرسپولیس را در 25 دسامبر رد کرد ، اکنون آنها باید تا پایان ژانویه 2021 تمام بدهی های خود را به ماریا بودیمیر پرداخت کنند. در غیر این صورت فیفا پرسپولیس را از سه دوره انتقالی محروم می کند. البته اگر بدهی پرداخت شود ، یک دوره گذار نیز افتتاح می شود.

وکیل ماریا بودیمیرا گفت: “اگر پرسپولیس بدهی های خود را پرداخت نکند ، آیا ممنوعیت انتقال به طور خودکار در اواخر ژانویه اعمال می شود یا فیفا باید رای جدید صادر کند.” نقل و انتقالات به صورت خودکار انجام می شود و این بدان معنی است که پرسپولیس نمی تواند بازیکنان جدیدی را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

وی در پاسخ به این سال که آیا پرسپولیس برای حل این مسئله در حال مذاکره است یا خیر ، گفت: تاکنون مذاکرات دو بار انجام شده اما هر بار آنها به قول های خود عمل نکرده اند و اکنون راه حل مشکل با مذاکرات بسته شده است. و ما منتظریم که بودیمیر به طور کامل پرداخت شود.

رادیک وقتی از وی در مورد درخواست بودیمیر س askedال شد ، گفت: “باید حدود 50،000 یورو پرداخت شود.”

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.