با سلامت در انتخابات برنده باشید آقای علی‌نژاد!

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

با سلامت در انتخابات برنده باشید آقای علی‌نژاد!

با سلامت در انتخابات برنده باشید آقای علی‌نژاد! https://maanews.ir/با-سلامت-در-انتخابات-برنده-باشید-آقای-ع/ اخبار ما Tue, 29 Dec 2020 01:25:28 0000 عمومی https://maanews.ir/با-سلامت-در-انتخابات-برنده-باشید-آقای-ع/ همین چند ساعت پیش ، معاون مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ستاد سخنرانی زیبایی علیه کرونا در ورزش داشت. “برای المپیک ، ما باید به آینده نگاه کنیم تا ما را متعجب نکنیم.” آره! گفتید آقای علی نژاد. اما چگونه می توان این پیش بینی را به بدن …

همین چند ساعت پیش ، معاون مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ستاد سخنرانی زیبایی علیه کرونا در ورزش داشت. “برای المپیک ، ما باید به آینده نگاه کنیم تا ما را متعجب نکنیم.” آره! گفتید آقای علی نژاد. اما چگونه می توان این پیش بینی را به بدن ورزشی تزریق کرد؟ آیا تأخیر 13 ماهه در برگزاری انتخابات انجمن پزشکی ورزشی نیز بخشی از برنامه آینده شما است؟!

در تاریخ 9 نوامبر 1998 ، ریاست غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی ورزشی به پایان رسید و امروز ، 8 ژانویه 1999 ، فدراسیون اهمیت فدراسیون پزشکی ورزشی یک کشور ، به ویژه در سال المپیک ، 415 روز است که رئیس جمهور ندیده است!
من داشتم تقویم را مرور می کردم که دیدم 10 ماه و 10 روز از انتصاب شما به عنوان معاون توسعه قهرمانی و ورزش های حرفه ای می گذرد. در واقع روزی که معاون وزیر ورزش را به عهده گرفتید ، هیچ بیماری همه گیری در دنیا نبود و بازی های المپیک به تعویق نیفتاد. اما با آینده نگری و آینده نگری غیرمعمول ، به نظر می رسد که هر دو را با هم پیش بینی کرده اید ، در غیر این صورت هیچ دلیل دیگری نمی تواند توجیه نادیده گرفتن 300 روزه شما از انتخاب فدراسیون پزشکی ورزشی را توجیه کند.

البته ، به نظر نمی رسد شما نسبت به سرنوشت فدراسیون پزشکی ورزشی خیلی بی تفاوت باشید. شنیدیم که همین چند روز پیش شما از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دعوت کرده اید که در آن شرکت کند. گفته می شود که از قضا یکی از رای دهندگان مجلس آن روز مهمان شما بود! فقط میزها و صندلی های اتاق شما می توانند گواه آنچه شما گفته اید و شنیده اید باشید ، اما تردیدی نداریم كه توصیه شما به هر دو طرف تلاش برای انتخاب سالم بوده است! شما قطعاً این جمله را گفته اید که وزارت ورزش این بار نیز در مجمع انتخاباتی فدراسیون دخالت نخواهد کرد!

هفته آینده ، در همان زمان (دوشنبه ، 6 ژانویه) ، فدراسیون پزشکی ورزشی رئیس خود را به رسمیت می شناسد. البته برای کسانی که 415 روز تأخیر وزارت ورزش در برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون متحمل شده اند ، این 7 روز نیز در یک ثانیه تقسیم می شود. صرف نظر از نتیجه ، خوب یا بد ، جامعه ورزش آن را می پذیرد ، اما مطمئناً چیزی مهمتر از نتایج شمارش آرا خواهد بود. که وزارت ورزش در این آزمون انتخابی برنده شد. پیروزی به معنای رأی دادن یک نامزد مورد حمایت نیست. پیروزی در اینجا به معنای گسترش صداقت در روحیه مجمع و سلامت در انتخابات است.

251 251

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.