آسیب جدی سیلاب به راه‌های لرستان/ وعده وزیر برای اصلاح زیرساخت‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آسیب جدی سیلاب به راه‌های لرستان/ وعده وزیر برای اصلاح زیرساخت‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/آسیب-جدی-سیلاب-به-راه‌های-لرستان-وعده/ اخبار ما Wed, 30 Dec 2020 01:26:28 0000 عمومی https://maanews.ir/آسیب-جدی-سیلاب-به-راه‌های-لرستان-وعده/ آنلاین – خبرگزاری گروه استانها: کمیسیون ایمنی راه با تجزیه و تحلیل تصادفات در لرستان از سال 1993 تا 1998 و تجزیه و تحلیل مناطق در معرض تصادفات در این استان با دستور کار برگزار کرد. وقت ملاقات جیری لرستان در مرکز ترافیک و کمبود تجهیزات نظارت بر جاده محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی …

آنلاین – خبرگزاری گروه استانها: کمیسیون ایمنی راه با تجزیه و تحلیل تصادفات در لرستان از سال 1993 تا 1998 و تجزیه و تحلیل مناطق در معرض تصادفات در این استان با دستور کار برگزار کرد.

وقت ملاقات جیری لرستان در مرکز ترافیک و کمبود تجهیزات نظارت بر جاده

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون ایمنی راه ها در این نشست گفت: علی رغم افزایش تلفات جانی ناشی از تصادفات استان لرستان در سال 2009 ، با اقدامات انجام شده شاهد کاهش تلفات در 9 ماهه اول هستیم امسال.” روند نزولی ستودنی است و ما از تلاش رانندگان لرستان قدردانی می کنیم.

وی گفت: هدف همه آژانس های ایمنی ترافیک باید تمرکز بر کاهش پایدار قربانیان از طریق اقدامات برای بهبود زیرساخت ها ، فرهنگ ، حاکمیت و اجرای قانون باشد.

وزیر راه و شهرسازی خواستار جلسات منظم کمیسیون اجرایی حمل و نقل لرستان با حضور استاندار یا معاون عمرانی شد و افزود: از آنجا که لرستان در یک مرکز ترافیکی است و فاقد تجهیزات مناسب برای پایش جاده های استان است ، برنامه استانی لازم است. بهبود زیرساخت ها و به روزرسانی تجهیزات نظارت بر جاده ها با همکاری دفتر استانداری و سازمان راهداری برای آماده سازی 1400 برنامه. طراحی شده در این زمینه نوشته شده است.

اسلامی همچنین از قوه قضاییه خواست که در مجازات سرقت و تخریب تابلوهای راهنما و تجهیزات تجدید نظر کند. متشکرم اختلال در ترافیک جاده ای ، همراه با سایر مشکلات موجود ، دستگاه ها را ملزم می کند تا از تمام ظرفیت خود برای کاهش تلفات جاده ای استفاده کنند.

لزوم انجام چهار پروژه خط

سید موسی خادمی ، استاندار لرستان نیز در این نشست گفت: دلیل اصلی افزایش تصادفات در استان در سال 1998 سیل امسال بود که بیشترین خسارت را به جاده ها وارد کرد و ترافیک را با مشکل مواجه کرد.

وی با بیان اینکه روند کاهش تصادفات در لرستان امسال بیشتر از کشور است ، افزود: لرستان از نظر موقعیت جغرافیایی و شرایط خاص آب و هوایی ، استان بلایا خیزی 50٪ از تصادفات در این استان در جاده های اصلی اتفاق می افتد و 50٪ باقیمانده به صورت تصادف رخ می دهد ، بنابراین جاده ها باید در بلندمدت بهسازی شوند. چهار ردیف عمل.

استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات استان ناسازگاری تجهیزات نظارت بر جاده با نیازهای استان است ، از وزارت راه و شهرسازی خواست تا توجه ویژه ای به به روزرسانی و به روزرسانی تجهیزات نظارت بر جاده ها در استان داشته باشد.

خسارت جدی سیل در جاده های لرستان

حسن نیا ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز گفت: خوشبختانه تعداد تصادفات در استان لرستان کاهش یافته است ، در حال حاضر تجهیزات نظارت تصویری در استان فعال و به روز می شوند.

عباس شرفی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز گزارشی از تجزیه و تحلیل تصادفات استان در بازه زمانی 1993 تا 1998 و کار 9 ماهه اداره کل در سال 1999 ارائه کرد.

وی اظهار داشت: علی رغم جاری شدن سیل و خسارت جدی به جاده های استان ، همراه با اقدامات زیرساختی ، ایمنی ، آموزشی و فرهنگی ، در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41.5 درصد کاهش تلفات تصادفات را شاهد هستیم. ما هستیم که استان رتبه دوم کشور را از این نظر دارد.

سرهنگ دالوند ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ، نیز خواستار ایجاد اتاق نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی استان شد دروازه سلام بازرسی ها در مقابل مراکز پلیس برای افزایش کنترل ترافیک انجام شد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.