آمار خطرناک برای پرسپولیس!

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

آمار خطرناک برای پرسپولیس!

آمار خطرناک برای پرسپولیس! https://maanews.ir/آمار-خطرناک-برای-پرسپولیس/ اخبار ما Sat, 02 Jan 2021 07:00:41 0000 تندرستی https://maanews.ir/آمار-خطرناک-برای-پرسپولیس/ به گفته بورنی؛ با گلی که امید عالیشاه در دیدار برابر ذوب آهن برای تیمش به ثمر رساند ، تعداد گل های پرسپولیس در پایان هفته ششم به 6 گل رسید که آماری ضعیف و خطرناک برای این تیم است. آماری که می تواند پرسپولیس در صورت ادامه برای قهرمانی مشکل ساز شود! مهاجمانی که …

به گفته بورنی؛ با گلی که امید عالیشاه در دیدار برابر ذوب آهن برای تیمش به ثمر رساند ، تعداد گل های پرسپولیس در پایان هفته ششم به 6 گل رسید که آماری ضعیف و خطرناک برای این تیم است. آماری که می تواند پرسپولیس در صورت ادامه برای قهرمانی مشکل ساز شود!

مهاجمانی که بوی گل نمی دهند!

به نظر می رسد مهاجمان پرسپولیس یک گل خورده اند و مشخص نیست که این مشکل کی پایان می یابد. آمار در 6 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ بیستم نگرانی کمتری پیدا می کند. این آمار وقتی عجیب و نگران کننده می شود که از ابتدای فصل تا امروز در میان گلزنان پرسپولیس اسامی مهاجمان پیراهن قرمز وجود نداشته باشد ، به طوری که کادر فنی قرمزها زنگ خطر را در این زمین به صدا در می آورند.

گلزنان پرسپولیس بدون گلهای تهاجمی!

مهاجمان پرسپولیس در حال حاضر سهمی از گل های قرمزها در این فصل ندارند. احمد نوراللهی در این فصل با 2 گل بهترین گلزن لیگ 20 است. در این بین گلهای دیگری از پرسپولیس توسط افرادی مانند سیامک نعمتی ، سید جلال حسینی ، میلاد سرلک و امید عالیشاه به ثمر رسیده است ، بنابراین جای خالی مهاجمی از این لیست بیش از پیش احساس می شود.

قاب از دست رفته است!

اگرچه در یکی دو بازی اخیر پرسپولیس کمتر از آنچه انتظار می رفت در ایجاد موقعیت برای موفقیت موفق بود ، اما مهاجمان این تیم از فرصت های خوبی که در اختیارشان قرار گرفت ، برای بحث در مورد مسائل روانشناختی به همراه مسائل فنی در زمینه اهداف حمله استفاده نکردند. . بودن.

عبدی در فینال گلزنی می کند اما …

مهدی عبدی که در فینال غرب آسیا و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش یک گل به ثمر رساند ، علی رغم فرصت های خوبی که داشت ، نتوانست در لیگ برتر موفق شود و در این فصل هنوز موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده است. عبدی منتظر گل اول لیگ برتر برای پرسپولیس است که تا امروز حدود 360 دقیقه فرصت داشت تا در لیگ 20 برای پرسپولیس بازی کند ، اما این بار کافی نبود تا جادوی گلزنی او به پایان برسد. این در شرایطی است که آرمان رمضانی ، دیگر مهاجم پرسپولیس نیز در همه مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کرد و گاهی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما برای پرسپولیس هم موفق به گلزنی نشد.

مشکل چیه؟

برای حل هر مشکلی باید مشکل اصلی را ارزیابی کرد تا بتوان راه حل مناسبی برای حل آن یافت که در مورد گلزنی مهاجمان پرسپولیس نیز صدق می کند. برخی معتقدند که منبع اصلی مشکلات گلزنی مهاجمان پرسپولیس مشکلات فنی و تاکتیکی و تغذیه نامناسب مهاجمان در طول مسابقات است و هافبک های پرسپولیس به ویژه هافبک های تهاجمی در این زمینه موفقیت لازم را کسب نکرده اند. این در شرایطی است که مشکل دوم ناکامی مهاجم پرسپولیس را وضعیت روحی بازیکنان در این پست می دانند و آنها معتقدند مشکلات روحی و روانی ناشی از انتظارات زیاد مهاجم پرسپولیس باعث شده است که آنها راهی به دروازه حریف گم کنند. البته عده دیگری هم هستند که ترکیب این دو عامل را مشکل اصلی مهاجمان پرسپولیس می دانند که نظر گروه سوم را از این نظر منطقی تر می کند.

انتظار می رود: برای عبدی خیلی زود بود! / مشکل اصلی مهاجمان پرسپولیس مشکلات روحی است

13930911163507926_ عکس

مهاجم سابق پرسپولیس در مصاحبه با یک روزنامه نگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ما وی درباره ناکامی مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر توضیح داد.

سهراب انتظاری درباره مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس گفت: آمار 6 گل زده در 6 بازی و عدم حضور مهاجمان در لیست گلزنان پرسپولیس تا به امروز نشان می دهد که ما در گلزنی موفق نبودیم و این آمارها نشان می دهد مهاجمان ما در این 6 بازی شرایط خوبی برای پرسپولیس ایجاد نکرده اند. در این زمینه واضح ترین سوال این است که پرسپولیس در حال حاضر مهاجم کلاسیک و نهایی ندارد و خلا the این آزادی را می توان در تیم مشاهده کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: عبدی بازیکن جوانی است و در فصل قبل او بعضا به عنوان بازیکن ذخیره و جانشین پرسپولیس بازی می کرد اما در این فصل ناگهان به یک بازیکن ثابت پرسپولیس تبدیل شد که فکر می کنم فعلا برای او خیلی زود بود. در توانایی های او شکی نیست ، اما او جوان است. برای عضویت ثابت در پرسپولیس ، باید تجربه کسب کند و به او فرصت داده شود. در این شرایط ، استفاده از عبدی به عنوان مهاجم یک هدف اولیه بود.

انتظاری افزود: ما در مورد بازیکنان در خط حمله کمبودهایی داریم و تیم باید از این نظر تقویت شود ، زیرا جدا از لیگ ، پرسپولیس در تقویم کاری خود جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را دارد و من معتقدم اگر تقویت نشود ، کار دشواری است. ما می خوریم. جذب یک مهاجم شش جانبه جدید به عبدی کمک می کند تا از نظر انگیزه بهتر شود. البته در شرایطی که در حال حاضر نمی توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم ، باید با شناسایی مشکل راه حل مناسبی پیدا کنیم.

مهاجم پرسپولیس در سال های گذشته دلیل ناکامی مهاجم را گفت: به نظر من تیم از نظر موقعیت سازی شرایط خوبی دارد و خط میانی پرسپولیس به خوبی مهاجمان را تغذیه می کند و معتقدم مشکل اصلی مهاجمان مسائل روانشناختی است که در روزهای خوب خط حمله با همین افراد قابل حل است. . 5

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.