اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند

اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند https://maanews.ir/اروپایی‌ها-مدیون-سردار-سلیمانی-هستند/ اخبار ما Thu, 31 Dec 2020 01:27:45 0000 عمومی https://maanews.ir/اروپایی‌ها-مدیون-سردار-سلیمانی-هستند/ با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ، سخنگوی ستاد سالگرد مردم ، شهید سلیمانی امشب در تیتر ویژه ای از اخبار ما به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: “سلیمانی بیشتر مجازی است. حسین امیر عبداللهیان افزود: همه سالگردها به صورت خودجوش برگزار می شود اما با هماهنگی صندلی عمومی شهید سلیمانی. …

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ،

سخنگوی ستاد سالگرد مردم ، شهید سلیمانی امشب در تیتر ویژه ای از اخبار ما به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: “سلیمانی بیشتر مجازی است.

حسین امیر عبداللهیان افزود: همه سالگردها به صورت خودجوش برگزار می شود اما با هماهنگی صندلی عمومی شهید سلیمانی.

وی گفت: در یک مراسم حضوری اما محدود که روز جمعه با حضور تعدادی از چهره های خارجی و داخلی در فضای باز و مطابق با همه پروتکل ها برگزار می شود ، از “خاطره دست نویس سردار سلیمانی” رونمایی می شود و این حافظه به ترجمه می شود 7 زبان. و منتشر شود

سخنگوی سالگرد شهیدان سلیمانی گفت: در خود آمریکا عاشقان شهدای سلیمانی به طور خودجوش مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی را در 103 مکان برگزار کردند.

امیر عبداللهیان افزود: بیش از 16000 عنوان برنامه به نشانه سردار دهلو با حرکت خودجوش مردم در کشور اجرا می شود. در جهان و سایر کشورها مراسم سالگرد خود به خودی دو هفته پیش آغاز شد.

وی در مورد پیگرد قانونی عاملان ترور سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: تمام ظرفیت های قضایی تأمین شده و کمیته های فنی – حقوقی تشکیل شده و کلیه اسناد دقیق بوده و کلیه جزئیات مجازات ارائه شده است. این عملیات تروریستی ایمن شده و به زودی اتهامات تشکیل خواهد شد.

امیر عبداللهیان در قسمت دوم سخنان خود به آینده نگری و افق باورنکردنی سردار شهید اشاره کرد و گفت: صهیونیسم در حال آشکار شدن است و ما شاهد وقوع آن هستیم.

سخنگوی سالگرد مردمی شهدای سلیمانی تأکید کرد: من معتقدم فعالیت ها و شهامت سردار دلهه حداقل تا 5 دهه آینده در منطقه م effectiveثر خواهد بود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.