دبیر شورای سیاستگذاری طب ایرانی منصوب شد

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

دبیر شورای سیاستگذاری طب ایرانی منصوب شد

دبیر شورای سیاستگذاری طب ایرانی منصوب شد https://maanews.ir/دبیر-شورای-سیاستگذاری-طب-ایرانی-منصوب/ اخبار ما Sat, 02 Jan 2021 08:27:19 0000 جامعه https://maanews.ir/دبیر-شورای-سیاستگذاری-طب-ایرانی-منصوب/ وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دکتر منصوب کرد. نفیسه حسینی یکتا برای دبیر شورای سیاستگذاری پزشکی ایران. به گزارش اخبار ما و طبق اعلام وزارت بهداشت برای روابط عمومی ، متن حکم دکتر. سعید نمکی به دکتر اشاره کرد نفیسه حسینی یکتا – مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ، می …

به سمت دبیر شورای سیاستگذاری پزشکی ایران منصوب شد

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دکتر منصوب کرد. نفیسه حسینی یکتا برای دبیر شورای سیاستگذاری پزشکی ایران.

به گزارش اخبار ما و طبق اعلام وزارت بهداشت برای روابط عمومی ، متن حکم دکتر. سعید نمکی به دکتر اشاره کرد نفیسه حسینی یکتا – مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ، می خواند: شما به عنوان “دبیر شورای سیاستگذاری پزشکی ایران” منصوب شده اید (بند 12) در این زمینه ، موارد زیر باید در نظر گرفته شود:
1- برنامه ریزی و ایجاد سیاست های تسریع در اجرای “بند 74 ماده” برنامه ششم توسعه در مورد ادغام خدمات پزشکی ایران در تمام سطوح نظام سلامت.
2- سیاست گذاری در کارهای تحقیقاتی درمورد تحقیقات متمرکز بر مسئله رویکرد سلامت و اقتدار علمی و پشتیبانی از تحقیقات بنیادی و کاربردی.
3- تدوین سیاست های آموزش و تربیت نیروهای متخصص و درگیر در این زمینه و توانمندسازی کارکنان بهداشت با توجه به ظرفیت ها و امکانات طب ایرانی و سازمان آموزش و فرهنگ در سطح جامعه در زمینه طب ایرانی.
4- تدوین سیاستی برای تسهیل بهره برداری از محصولات سنتی و طبیعی.
“ما امیدواریم که شما در انجام صحیح وظایف خود ، با رعایت قانون ، اعتدال و منشور اخلاقی دولت ، در توکل به خداوند متعال موفق و سربلند باشید.”

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.