مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم https://maanews.ir/مشارکت-۳۰۰-گروه-جهادی-در-اجرای-طرح-شهید/ اخبار ما Tue, 05 Jan 2021 08:29:23 0000 جامعه https://maanews.ir/مشارکت-۳۰۰-گروه-جهادی-در-اجرای-طرح-شهید/ اخبار ما / قم معاون فرمانده قرارگاه پیشرافت و آبادانی و رئیس بسیج سازندگی استان قم از مشارکت 300 گروه جهادی با بیش از 2700 جهادگر در پروژه شهید سلیمانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان قم خبر داد. سرهنگ محمود داوودآبادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گروه های جهادی …

مشارکت 300 گروه جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

اخبار ما / قم معاون فرمانده قرارگاه پیشرافت و آبادانی و رئیس بسیج سازندگی استان قم از مشارکت 300 گروه جهادی با بیش از 2700 جهادگر در پروژه شهید سلیمانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان قم خبر داد.

سرهنگ محمود داوودآبادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گروه های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با تمام توان وارد میدان شده اند اظهار داشت: گروه های جهادی در قم طی ماه های اخیر خدمات گسترده ای را ارائه داده و صحنه های بی نظیری از خدمت ، ایثار و وفاداری را ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادامه داد: عملیات در قم ، که طی آن شاهد تأثیرات بسیار مثبت این طرح در کنترل و کاهش تعداد افراد آلوده و کشته شده توسط این ویروس هستیم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی از استان قم ادامه داد: در این طرح بیش از 300 گروه جهادی با 2 هزار و 798 جهادگر فعال از جمله متخصصان ، پزشکان ، پرستاران و افراد خیرخواه از بیماران کرون حمایت کرده و از شیوع بیشتر ویروس در استان قم جلوگیری کردند. این طرح تا زمان سفید شدن استان به دلیل ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.
داودآبادی از اجرای نهضت امداد وفادار در طرح شهدا حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در آن دوره گروه های جهادی با حمایت بسیج سازندگی و خیرین بالغ بر 950 بسته زندگی ، 52 قرص و 87 بسته لوازم ، بیش از 200 لباس مختلف و کفش ، 3900 مورد بهداشتی و 200 بسته دارو به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا و تعمیر پنج خانه.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.