لیگ برتر فوتبال| جنگ عیان پرسپولیس و سپاهان در آزادی/ تراکتور در اندیشه ذوب آهن در اصفهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

لیگ برتر فوتبال| جنگ عیان پرسپولیس و سپاهان در آزادی/ تراکتور در اندیشه ذوب آهن در اصفهان

لیگ برتر فوتبال| جنگ عیان پرسپولیس و سپاهان در آزادی/ تراکتور در اندیشه ذوب آهن در اصفهان https://maanews.ir/لیگ-برتر-فوتبال-جنگ-عیان-پرسپولیس-و-سپا/ اخبار ما Tue, 05 Jan 2021 07:04:28 0000 تندرستی https://maanews.ir/لیگ-برتر-فوتبال-جنگ-عیان-پرسپولیس-و-سپا/ به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، مسابقات در لیگ برتر فوتبال با برگزاری یک بازی از هفتم و دو بازی از هفته دهم دنبال می شود. فولاد – تراکتور سبزهای اصفهان در این فصل طعم پیروزی را نچشیده اند و شرایط خوبی روی میز ندارند. آنها با 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول …

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، مسابقات در لیگ برتر فوتبال با برگزاری یک بازی از هفتم و دو بازی از هفته دهم دنبال می شود.

فولاد – تراکتور

سبزهای اصفهان در این فصل طعم پیروزی را نچشیده اند و شرایط خوبی روی میز ندارند. آنها با 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و در صورت ادامه روند مشابه بدون شک به یکی از مدعیان جدی سقوط به لیگ برتر آزادگان تبدیل می شوند. شاگردان رحمان رضایی باید سعی کنند در یک بازی خانگی زمین را ترک کنند تا جادوی پیروزی در این فصل را بشکنند و امیدوار باشند که در بالای جدول قرار بگیرند.

از طرف دیگر میدان تراکتور که با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد ، می خواهد سه امتیاز خارج از خانه کسب کند تا خود را در مسیر قهرمانی ببیند و از رقبا عقب نماند. شاگردان مسعود شجاعی در این دیدار حساس به پیروزی احتیاج دارند و مطمئناً به جز کسب سه امتیاز مقابل حریف اصفهانی که فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند ، به چیز دیگری فکر نخواهند کرد.

پیکان – منسوجات مازندران

شاگردان محمد فاضلی در این فصل عملکرد خوبی نداشتند و نماینده مازندران در میان تیم هایی است که به دنبال سقوط است. نساجی که یکی از تیم های جا افتاده لیگ برتر است در مقابل حریف تهرانی خود کار بسیار دشواری دارد زیرا پیکان عملکرد بهتری داشت. نماینده مازندران با هشت امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و شکست مقابل خودروساز وضعیت این تیم را بدتر از گذشته می کند.

در آن سوی میدان ، شاگردان مهدی تارتار که با 13 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند ، می خواهند برای صعود به دوره قهرمانی سه امتیاز خانگی کسب کنند و امید زیادی برای غلبه بر مانع حریف شمالی خود دارند.

تخت جمشید – سپاهان

بدون شک حساس ترین جلسه امروز اختلاف بین نمایندگان تهران و اصفهان است. سرخپوشان که در چهار فصل گذشته قهرمان بلامنازع لیگ برتر هستند ، فقط 10 امتیاز کسب کرده اند و با بازی پشت سر هم در مقایسه با تیم های دیگر در مکان دهم قرار دارند. در دیداری که به عنوان الکوسیکو ایرانی شناخته می شود ، پرسپولیس به چیزی جز پیروزی مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی فکر نمی کند و مطمئنا تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهد گرفت.

سپاهان که در این فصل عملکرد نسبتاً خوبی با محرم نویدکی داشت با 14 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. شاگردان نویدکی امید زیادی برای پیروزی مقابل پرسپولیس دارند که در این فصل از نتایج عقب مانده است تا اولین شکست فصل سفیدپوشان را که به بالای جدول رسیده تحمیل کنند. قطعاً دیدار امروز پرسپولیس و سپاهان تماشایی خواهد بود.

جدول لیگ برتر

انتهای پیام / 4048 /

۰ ۰

اگر به فوتبال علاقه دارید، بهتر است ابتدا با 10 قانون برتر و اساسی این بازی برای مبتدیان آشنا شوید. در این مطلب با ده مورد از مهمترین و اساسی ترین قوانین و مقررات فوتبال که در لیگ های فوتبال انگلیس بازی می شود، آشنا می شوید. اگر می خواهید در 5 تا 10 دقیقه، با بازی فوتبال آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. پس از آن نکاتی برای آموزش فوتبال به سنین پایه آورده شده است که می توانید از آنها برای آموزش این ورزش به فرزندتان استفاده کنید.

در حقیقت فوتبال یکی از محبوب ترین و رقابتی ترین بازی با توپ در فضای باز است.

این بازی طرفداران بسیار زیاد و مختلفی دارد. برخی از مشهورترین بازیکنان در بهترین باشگاه های لیگ برتر بازی می کنند و برخی دیگر روزهای تعطیل یا در اوقات فراغت خود این بازی را بهمراه دوستان خود انجام می دهند.

دانستن این 10 قانون ساده و اساسی، برای تمام دوستداران فوتبال توصیه می شود. این راهنما برای کسانی مناسب است که از بازی و تماشای فوتبال لذت می برند.

فوتبال بازی است که از چابکی، آمادگی جسمانی و مهارت های کافی برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود. بازیکنان در هر سطح مهارت و تکنیکی که هستند، باید از این 10 قانون اساسی پیروی کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.