زشت و زیبای بازگشت یک ستاره!

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

زشت و زیبای بازگشت یک ستاره!

زشت و زیبای بازگشت یک ستاره! https://maanews.ir/زشت-و-زیبای-بازگشت-یک-ستاره/ اخبار ما Wed, 20 Jan 2021 07:22:45 0000 تندرستی https://maanews.ir/زشت-و-زیبای-بازگشت-یک-ستاره/ به گفته بورنی؛ شاید تعداد کمی از مردم انتظار داشتند که مهدی ترابی که یکی از با نفوذترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانی لیگ نوزدهم سرخ ها بود ، با تصمیمی عجیب و غیرمنتظره از پرسپولیس در شرایطی کاملاً ویژه جدا شود و تصمیم بگیرد برای ادامه فوتبال خود در خلیج فارس باشد ، اما …

به گفته بورنی؛ شاید تعداد کمی از مردم انتظار داشتند که مهدی ترابی که یکی از با نفوذترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانی لیگ نوزدهم سرخ ها بود ، با تصمیمی عجیب و غیرمنتظره از پرسپولیس در شرایطی کاملاً ویژه جدا شود و تصمیم بگیرد برای ادامه فوتبال خود در خلیج فارس باشد ، اما این یک اتفاق غیرمنتظره درست در روزهایی که پرسپولیس پس از فصل پوکر خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کرد ، یک شوک ناگهانی برای پرسپولیسی ها ایجاد شد و در روزهایی که هواداران برای چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ برتر شیرین بودند. خبر جدایی ناگهانی شماره 9 از سرخ ها ، آب سرد بدن پرسپولیسی ها بود! شوکی که حتی از شیرینی قهرمانی پوکر هم کم کرد اما چاره ای نبود ، مهدی ترابی بدون خداحافظی رفت و زودتر از پرسپولیسی هایی که آماده سفر به قطر و حضور در مسابقات کانونی لیگ قهرمانان بودند ، سوار هواپیما شد!

مکان ها اصلاً خالی نیستند!

پرسپولیس بدون بهترین پاسور به قطر رفت و از تازه واردانش راضی بود. اگرچه در قطر نگرانی هایی در مورد پرسپولیس بدون ترابی و علیپور وجود داشت ، اما پس از پیروزی در بازی های گروهی در لیگ قهرمانان آسیا برای گل محمدی ، بسیاری معتقد بودند که جای خالی ترابی و علیپور با ستاره هایی مانند الکاتیرا و عبدی پر شده است و این جای خالی است جای رفقا در نیمه راه تخت جمشید اصلاً خالی نبود!

شوک بعدی!

اگرچه پرسپولیس بدون ترابی و علیپور به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و به دلیل تازه کار بودن ، جای خالی ستاره های متاخر آنها کمتر احساس می شد ، اما اعلام محرومیت طولانی عیسی آل کثیر علاوه بر نگرانی در مورد ادامه لیگ قهرمانان ، همچنین برای لیگ برتر. هواداران پرسپولیس را به این فکر انداختند که ترابی نرفت … !!!

وقتی قطر برای ترابا نیامد!

ترابی به قطر رفت و سعی کرد از این نردبان برای رسیدن به موقعیت های بالاتر استفاده کند اما برخلاف انتظار ، ترابی با ناملایمات ریز و درشتی روبرو شد و برخلاف انتظار ستاره سابق پرسپولیس ، مهدی ترابی زودتر از انتظار از حضور در قطر پشیمان شد. و حالا به نظر می رسد که او چمدان های خود را بسته و به ایران برمی گردد!

مقصد بعدی شماره 9 کجاست؟

اکنون که مهدی ترابی به ایران بازگشت ، این سوال پیش می آید که مقصد بعدی او چیست ، سوالی که شاید اولین پاسخی باشد که به ذهن او خطور می کند و می گوید ترابی به پرسپولیس باز می گردد. با این حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سایپا ، تراکتور و حتی سپاهانی برای جذب او ابراز تمایل کرده اند ، اما این بازیکن در اظهار نظرهای خود اظهار داشت که اگر به هر دلیلی حضور در پرسپولیس امکان پذیر نباشد ؛ سایپا گزینه ای است که وی برای بازگشت به ایران انتخاب خواهد کرد.

کار کنید و به تخت جمشید برنگردید!

در مورد حضور مجدد مهدی ترابی در سرخ پوشان تهران ، چیزهای زیادی لازم است و نیست. به دلیل کمبود بازیکن و محدودیت هایی که برای جذب بازیکنان در این باشگاه وجود دارد و با توجه به پتانسیل فنی بالای ترابی ، حضور مجدد وی در پرسپولیس می تواند به نفع او و یحیی باشد. در حال شکل گیری است ، اما سوالاتی درباره بازگشت احتمالی او به پرسپولیس وجود دارد که نمی توان به راحتی از آنها چشم پوشی کرد. برخی از هواداران و فوتبالیست ها معتقدند ترابی که در شرایط دشوار و در روزهایی که پرسپولیس به شدت به او و سایر ستارگان نیاز داشت ، به منافع پرسپولیس و هوادارانش پشت کرد و راهی را انتخاب کرد که به نفع پرسپولیس نبود. این برای او یک گناه نابخشودنی است ، بنابراین نباید به راحتی گذشته را نادیده گرفت و دوباره آن را در پرسپولیس بپذیرد!

آیا داستان امیری درباره ترابی تکرار می شود؟

کسانی که از بازگشت ترابی به پرسپولیس حمایت می کنند معتقدند ما می توانیم خوش بین باشیم که داستان جدایی وحید امیری و بازگشت او به پرسپولیس برای ترابی تکرار می شود. توجیه این گروه از هواداران بازگشت ترابی به پرسپولیس این است که این ستاره سرخ پوشان مانند وحید امیری فصل گذشته بازیکن حاشیه ای بود و جدایی و بازگشت به پرسپولیس درست مثل جدایی و بازگشت امیری نه تنها مشکلی برای تیم ایجاد نمی کند. درعوض ، این می تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد ، بنابراین در شرایطی که این تیم با کمبود بازیکن روبرو است ، ترابی می تواند پرسنل یحیی گل محمدی باشد.

نورمحمدی: هیچ تصمیم احساسی نباید گرفته شود! / همکاری مجدد پرسپولیس و ترابی به نفع همه است

نورمحمدی 1

علیرضا نورمحمدی ، مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس نظر جالبی در مورد احتمال بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس دارد.

مدافع پیشین سرخ ها شایعات بازگشت احتمالی مهدی ترابی به پرسپولیس را تأکید کرد: مهدی بازیکن خوبی است که در مدت حضور در پرسپولیس در فاز تهاجمی به تیم کمک کرد. با این حال ، من شنیده ام که برخی از افراد موضع مثبتی در مورد بازگشت او ندارند و مواردی را مطرح می کنند از جمله اینکه او نباید پرسپولیس را در شرایط سخت تنها می گذاشت ، که به اعتقاد من قابل بحث است و نباید با احساسات تجربه کرد. در شرایطی که پرسپولیس از نظر آجیل با کمبودهایی روبرو است ، ممکن است حضور ترابی برای تیم گل محمدی غنیمت باشد. در مجموع امیدوارم در این مورد بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس رخ دهد.

نورمحمدی سرانجام گفت: با این وجود اگر ترابی به پرسپولیس نیاید ، به احتمال زیاد به یکی از پیشنهادات خانگی خود پاسخ مثبت می دهد که می تواند رقبای پرسپولیس را تقویت کند و این نمی تواند برای پرسپولیس خوب باشد. 5

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.