پایان ترامپ و آمریکای دو قطبی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

پایان ترامپ و آمریکای دو قطبی

پایان ترامپ و آمریکای دو قطبی https://maanews.ir/پایان-ترامپ-و-آمریکای-دو-قطبی/ اخبار ما Fri, 22 Jan 2021 04:30:25 0000 عمومی https://maanews.ir/پایان-ترامپ-و-آمریکای-دو-قطبی/ از نظر برخی طرفداران ترامپ (کسانی که اوباما برای هشت سال کار در آنها استخوان گلو بوده است) بایدن “رئیس جمهور واقعی” نیست ، اما رئیس جمهور واقعی خانم هریس است. همان جامعه عصبانی که فکر می کند ایالات متحده اکنون به گونه ای است که امروزه (این سالها) “خارجی ها” (مهاجران) مشاغل خوب و …

از نظر برخی طرفداران ترامپ (کسانی که اوباما برای هشت سال کار در آنها استخوان گلو بوده است) بایدن “رئیس جمهور واقعی” نیست ، اما رئیس جمهور واقعی خانم هریس است.

همان جامعه عصبانی که فکر می کند ایالات متحده اکنون به گونه ای است که امروزه (این سالها) “خارجی ها” (مهاجران) مشاغل خوب و درآمد بالایی را می گیرند و فرزندان آنها “بیکار” هستند و یا در مشاغل کم درآمد مشغول هستند. از نظر آنها ، دیدن “نسخه دیگری از باراک اوباما” همان استخوان گلو است ، اما این بار تلخ! زیرا این بار شخصی مانند ترامپ (که فکر می کند میهن پرستی است) در میانه کار خود از کاخ سفید بیرون رانده شد.

این “اخراج” برای این جامعه سفید خشمگین کار ساده و قابل قبولی نیست. واقعیت امروز آمریکا به گونه ای است که وقتی به یک جلسه در یک شرکت نیویورک می روید ، اگر یک آمریکایی (سفید پوست) روی صندلی های اطراف میز جلسه نشسته باشد ، “اقلیت” است! چقدر در دره سیلیکون و شرکت های با تکنولوژی پیشرفته با آن حقوق های نجومی (و فراتر از حقوق های نجومی) چقدر تجارت به فرزندان آمریکایی هایی که ادعای مالکیت زمین دارند ، می رسد؟ عمدتا مهندسان هندی ، چینی ، ایرانی و ترک.

74 میلیون نفر که به ترامپ رأی دادند ، می فهمند که حقوق یک معلم ماهیانه 4000 دلار است (که زندگی با آن سخت است) ، اما یک جوان هندی در بیست و ششمین سال خود به ایالات متحده آمد و چهار یا پنج سال بعد توسط یک شرکت فناوری استخدام شد ماهیانه 20000 دلار.
آنها فرزندان و اقوام خود (کارمندان بانک ، کارمندان شهرداری یا آتش نشانان) را با اقساط بانکی برای یک خانه معمولی می بینند ، اما در عین حال دارا خسروشاهی ایرانی ایرانی را می بینند که در سن نه سالگی به ایالات متحده آمده و اکنون نود سال دارد. به میلیون ها دلار پرداخت می شود (!).
وب سایت گروه معتبر آن را در دانشگاههای آمریکا باز کنید ، که در میان عکسهای چهره استاد بیش از دو سوم خارجی نیست؟!
چه بازنشسته آمریکایی را می توانید پیدا کنید که در هزینه های فعلی و نوه های خود درمانده نباشد و در عین حال دیدن او جوان مصری و ترک که ده سال پیش و امروز در یک خانه بزرگ به این کشور آمده اند (!) از زندگی بدون نگرانی مالی برای او دشوار نیست !!
درباره حریف بت موزون شما /
من فنجان های پر از خونم را می خورم (!)

برخی از 74 میلیون نفری که به ترامپ رأی داده اند معتقدند که “فرصت های شغلی” در نیویورک ، فلوریدا و کالیفرنیا چیزی بیش از سهم فرزندان آنها نیست ، اما مانند “کاملا هریس” در همه جای این کشور وجود دارد. ، و این جایی است که خون در قلب لال ، زین دزدی که بازارش را “می شکند” موج می زند!

دا خزف! همان اصطلاح حافظ شیراز به معنی سفال ، احساس و اعتقادی است که بخش بزرگی از هفتاد و چهار میلیون نفر نسبت به آن کودک سیاهپوست “کنیا” (باراک اوباما) و خشم آنها نسبت به دختر هند و جامائیکی دارند. غم و اندوهی که حافظ داشت و ممکن است گدا تأیید نشود ، نوعی نگاه بخشی از آن جامعه نسبت به این جامعه است که امروز وارد کاخ سفید شده است!

اما امروز زمان معتبر بودن “رقیب” نبود ، اما امروز رقیب موفق شد ترامپ را که “نماد توجه به ایالات متحده” بود ، سرنگون کند و امروز روز خوبی برای آن 74 میلیون نفر نبود. .

من قبلاً توضیح دادم که حدود 130 میلیون نفر در ایالات متحده از حقوق به دستمزد دیگر زندگی می كنند. یعنی اگر حقوق به آخر ماه نرسد ، در خرید نان ، گوشت و … واقعاً دچار مشکل می شوند. (مشکل واقعی) برای برخی ، ترامپ کسی بود که برای آنها (و برای حقوق و حیثیت آنها) “جنگید”.

برای آن گروه ، “جو بایدن” رئیس جمهور واقعی نیست ، اما بایدن معاون رئیس جمهور اوباما است که اوبامای دیگری را به عنوان معاون خود انتخاب کرد!

ترامپ امروز در حالی که مقصر زلزله ای است که یک بار در سال 2016 ، و یک بار در سال 2020 ، مقصر است ، مشخص نیست که چه زمانی و چه روزی لرزیده است؟

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.