وکلای دادگستری ایران بیمه نیستند!

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

وکلای دادگستری ایران بیمه نیستند!

وکلای دادگستری ایران بیمه نیستند! https://maanews.ir/وکلای-دادگستری-ایران-بیمه-نیستند/ اخبار ما Tue, 26 Jan 2021 04:58:01 0000 عمومی https://maanews.ir/وکلای-دادگستری-ایران-بیمه-نیستند/ به راحتی می توان گفت که اگرچه این عبارت هر ساله در چنین روزی در سراسر جهان ، از جمله ایران منتشر می شود ، اما تعداد کمی از افراد تا به امروز به این س addressedال پرداخته اند که آیا این عنوان برای وکلای ایرانی قابل استفاده است یا متناسب با شرایط. ایران ، …

به راحتی می توان گفت که اگرچه این عبارت هر ساله در چنین روزی در سراسر جهان ، از جمله ایران منتشر می شود ، اما تعداد کمی از افراد تا به امروز به این س addressedال پرداخته اند که آیا این عنوان برای وکلای ایرانی قابل استفاده است یا متناسب با شرایط. ایران ، باید گفت که کلماتی که عنوان را از 24 ژانویه تشکیل می دهند باید تغییر دهند. در عنوان اروپایی ، این فرصتی است که برخی از وکلا می توانند گاهی اوقات با تهدید یا خطر مواجه شوند ، بنابراین به همین دلیل منطقی گفتند خطرات و اینکه معنای مستقیم آن با کم لطفی منطقی به طور عمومی و خصوصی تفسیر می شود. من صورت را تعریف می کنم ، در حالی که با توجه به تجربه و سابقه موسسه حقوقی ، وکلا در ایران همیشه با انواع تهدیدات و خطرات خارجی و داخلی و غیره روبرو بوده اند که با همان سهل انگاری منطقی می توان رابطه بین خطر و ارعاب با وکلا او را کاملاً عمومی و خصوصی می دانست! در مقالات ساده و تحقیقات میدانی و کتابخانه ای ، به یک نتیجه نسبی رسیده است که تاکنون کمتر در مورد ماهیت اصلی وکالت ، تأثیرات و پیامدهای دشواری ها و دشواری های این حرفه بحث شده است.

مسلم است که در سال 1977 ، نئو فاشیست ها چهار وکیل را در اسپانیا ترور کردند و در سال 2010 ، پس از آنکه بنای یادبودی در مادرید برای بزرگداشت آن وكیل برپا شد ، 24 ژانویه با این نام تعریف و در جهان ثبت شد. به بهانه چنین روزی س questionال و چالش این است که آیا وکلای ایرانی در معرض همان خطرات هستند یا علاوه بر این تهدیدها ، جراحات و خطرات جنس مخالف برای سایر وکلا نیز هستند. تهدیدی برای ایران؟ تردیدی نیست که ارائه حداقل امکانات لازم در زمینه بهداشت و درمان برای هر فرد ، صرف نظر از شغل و تحصیلات ، ضروری و واضح ، مستند به قانون اساسی و اسناد بین المللی ، اساسی ترین حق تأمین اجتماعی مندی است. و بیمه درمانی

در نتیجه ، اگر سلامت جسمی و روانی فرد ، به دلیل ماهیت حرفه و فعالیت های روزمره ، در معرض تهدیدات بیشتر و آسیب های احتمالی قرار گیرد ، احساس نیاز به تأمین این حقوق بیشتر نمایان خواهد شد.

یکی از اصلی ترین وظایف سازمان هایی مانند سیستم پزشکی و روانشناسی و مشاوره ، تحقیق ، شناسایی و معرفی عواملی است که سلامت جسمی و روانی اقشار مختلف جامعه را تهدید می کند. آیا به دلیل حساسیت حرفه وکالت و پیامدهای روحی و جسمی تحمل سختی است؟ آیا کارهای نظری یا پژوهشی در این حرفه ارائه شده است؟ فقدان سلامت جسمی یا تعادل روانی چنین شخصی بدون شک نقش مهمی در تصمیماتی دارد که سایر افراد جامعه (مراجعین) را تحت تأثیر قرار می دهد. در پاسخ می توان گفت که هر حرفه ای سختی ها و دشواری های خود را دارد.اما بدون تردید پاسخ به این س isال این است که آیا می توان در سیستم بهداشتی کشوری که حداقل استانداردهای بهداشتی و بهداشتی را ندارد ، متخصصی منصوب شود؟ منفی است وکیل چنین شغلی است !! به اعتقاد برخی از شهروندان ، پذیرفته شده است که وکلا در دادگستری در کشور هنوز از بیمه درمانی محروم هستند! بیش از یک قرن از وجود این نهاد قانونی می گذرد و بیش از نیم قرن ، صندوقی به نام کانون وکلا. عنوان صندوق حمایت وجود دارد (این صندوق در سال 1950 توسط کانون وکلا ایجاد و به صندوق حمایت تغییر نام داد در سال 1955) این صندوق هر سه ماه یکبار بودجه ای را از وکلا به عنوان بیمه بازنشستگی دریافت می کند و نیمی از تمبر مالیاتی هر یک از آنها تمبر مالیاتی جمع می شود ، سپس در نوامبر هر سال وکلا مبلغی را به نام سهم صندوق تمدید مجوز پرداخت می کنند! اما هیچ یک از وکلا دلیل معقولی برای این پرداختها ندارند ، مگر مسئله بازنشستگی کدام صندوق بازنشستگی در جهان که در بخشهای جمعی آن بیمه درمانی وجود ندارد؟

اگر این بنای یادبود به احترام وکلا در اروپا و اسپانیا برپا شده و تقویم جهانی روز و تاریخ خاصی را به احترام 4 وکیل افتخاری ثبت کرده است ، باید با کمال احترام و تأسف بگویم که هیچ ارتباطی با من و همکارانم ندارد ، زیرا ما یک روز در این کشور داریم ما از تقویم دولتی محروم هستیم! او سالها به دنبال وعده های این رئیس جمهور بوده است ، تا اینکه کسی ، حتی پس از نیم قرن ، اصرار ورزید و 28 مارس را در تقویم رسمی ایالت به عنوان روز مدافع پیدا کرد ، اگرچه …

خطرات و تهدیدهای یک وکیل در ایران که هر روز خطرناک تر می شوند ، همکار من را در معرض خطر قرار می دهد. حداقل طبق معیارهای بین المللی ، مسلماً شوخی به نظر می رسد ، اما برای من و همکارانم خطری جدی است.

خطرات ناامنی ، عدم امنیت شغلی ، تعارض تعریف وکلا در کتاب قوانین و راهروهای عدالت ، انتساب عناوین و کلمات نامناسب در رسانه ملی ، سوic ظن به انواع بدبینی ها و … آنقدر آزار دهنده است که استرس و استرس او در پرونده هیچ چیز نیست.

یک وکیل

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.