«لک» آسیایی کجاست؟ – اخبار ما

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

«لک» آسیایی کجاست؟ – اخبار ما

«لک» آسیایی کجاست؟ – اخبار ما https://maanews.ir/لک-آسیایی-کجاست؟-اخبار-ما/ اخبار ما Fri, 29 Jan 2021 05:15:08 0000 عمومی https://maanews.ir/لک-آسیایی-کجاست؟-اخبار-ما/ دروازه بان همیشه نباید در همه مسابقات یک گل خوب و تمیز باشد اما بدون تعارف روند فنی حامد لاکا رو به زوال است و دیگر جایی برای دفاع وجود ندارد. باید بدانید که در فوتبال تحسین ابدی وجود ندارد و فوتبالیست ها به همان اندازه که هنگام درخشش مورد تأیید قرار می گیرند ، …

دروازه بان همیشه نباید در همه مسابقات یک گل خوب و تمیز باشد اما بدون تعارف روند فنی حامد لاکا رو به زوال است و دیگر جایی برای دفاع وجود ندارد. باید بدانید که در فوتبال تحسین ابدی وجود ندارد و فوتبالیست ها به همان اندازه که هنگام درخشش مورد تأیید قرار می گیرند ، باید حتی وقتی نتایج بدی دارند از آنها انتقاد کنند. لیگ لیگ باید تا حد ممکن به استانداردهای رنگ آمیزی آسیا نزدیک باشد.

به گزارش اخبار ما ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “حامد شانس از خریدهای پرسپولیس در این فصل بود که درخشش غیرمنتظره ای در خانه داشت. در لیگ قهرمانان آسیا او با عملکرد بسیار خوب خود همه را متحیر کرد و نقش بسیار مهمی در صعود پرسپولیس به فینال بازی کرد. شانس در طول مسابقات فقط چهار گل دریافت کرد ، و عجیب بود که هر چهار گل از نقطه سفید بودند (یکی در پرش). در چندین مسابقه ، از جمله مقابل التعاون ، الشرجه و النصر ، حامد بارها به عنوان فرشته نجات برای پرسپولیس است و در نیمه نهایی یکی از ضربات تیم حریف را گرفت تا سفیدپوشان راه را برای رسیدن به فینال هموار کنند.

با این حال ، پس از فینال آسیا ، روند دستیابی به نتایج لاک در لیگ بیستم آغاز شد. او اولین گل این فصل خود را برابر نساجی دریافت کرد ، سپس یک گل از ذوب آهن به ثمر رساند ، سپس مقابل سپاهان صعود کرد ، اما در دربی تهران دو بار دروازه او باز شد ، یک بار توسط فولاد شکست خورد و در نهایت دو گل توسط اراک جدی ، آلومینیوم به ثمر رساند. .

به عبارت دیگر ، پرسپولیس پس از فینال آسیا 6 بازی انجام داد و 7 گل به ثمر رساند ، که مقصر برخی از آنها مانند گل اول آلومینیج بود. دروازه بان همیشه نباید در همه مسابقات یک گل خوب و تمیز باشد اما بدون تعارف روند فنی حامد لاکا رو به زوال است و دیگر جایی برای دفاع وجود ندارد. باید بدانید که در فوتبال تحسین ابدی وجود ندارد و فوتبالیست ها به همان اندازه که هنگام درخشش مورد تأیید قرار می گیرند ، باید حتی وقتی نتایج بدی دارند از آنها انتقاد کنند. “لکه در لیگ باید تا حد ممکن به استانداردهای لکه آسیایی نزدیک باشد.”

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.