پاسخ عجیب سعادتمند درباره افزایش ۹میلیارد تومانی قرارداد کاپیتان/ استقلال اسیر امضاهای نجومی و اشتباه

پاسخ عجیب سعادتمند درباره افزایش ۹میلیارد تومانی قرارداد کاپیتان/ استقلال اسیر امضاهای نجومی و اشتباه https://maanews.ir/پاسخ-عجیب-سعادتمند-درباره-افزایش-۹میل/ اخبار ما Sun, 07 Feb 2021 08:29:33 0000 تندرستی https://maanews.ir/پاسخ-عجیب-سعادتمند-درباره-افزایش-۹میل/ گزارش ها و مقالات متعددی درباره ماجراهای استقلال در تابناک در روزهای اخیر منتشر شده است و در پشت صحنه ما اعتراض جمعی چند بازیکن استقلال را به امکانات و شرایط تیم پیشرو در لیگ مورد بررسی قرار داده ایم. طبق گزارش ها شفافعلاوه بر اشاره به نقش مخرب یک یا دو عضو هیئت مدیره …

گزارش ها و مقالات متعددی درباره ماجراهای استقلال در تابناک در روزهای اخیر منتشر شده است و در پشت صحنه ما اعتراض جمعی چند بازیکن استقلال را به امکانات و شرایط تیم پیشرو در لیگ مورد بررسی قرار داده ایم.

طبق گزارش ها شفافعلاوه بر اشاره به نقش مخرب یک یا دو عضو هیئت مدیره استقلال در شکل گیری این جو دوقطبی در باشگاه و یافتن اختلافاتی بین مدیران رختکن و ترکیب تیم ، داستان افزایش خیره کننده شماره قرارداد کاپیتان آبی ها نیز به رسانه ها رسید.

در همین راستا عنوان شده است که باشگاه استقلال اخیراً درخواست کتبی برای درج کمیته اخلاق در قرارداد وریا غفوری ، کاپیتان آبی ها را ارائه داده است تا ریشه بار مالی جدیدی را که از دولت های قبلی بر این گروه ویژه تحمیل شده است ، پیدا کند.

در همین حال ، احمد سعادتمند ، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ، به دلیل امضای قرارداد با غفوری در زمان خود و به گفته منابع خبری در طبقات فوقانی یک هتل معروف در تهران ، مورد انتقاد قرار گرفته است!

در مورد قرارداد وریا غفوری عنوان شده است که وی با باشگاه استقلال حدود 14 میلیارد تومان به مدت دو سال قرارداد منعقد کرده در حالی که قرارداد قبلی وی هنوز تمام نشده و مبلغ آن به سه میلیارد در سال نرسیده است!

پاسخ غیرمعمول خوشحال به افزایش 9 میلیاردی قرارداد ورا

اما واکنش احمد سعادتمند ، مدیر عامل این حاشیه بزرگ نیز در نوع خود جالب توجه است. وی در این باره به مهرو گفت: “از آخرین باری که در استقلال بودم بیش از 5-6 ماه می گذرد و اگر هیچ ابهامی در مورد قرارداد وجود داشت ، بهتر بود از ابتدا آن را حل می کرد تا ما می توانستیم پاسخ دهیم! “

مشاجره و عدم پاسخگویی برای یکی از عجیب ترین تصمیمات مدیریتی باشگاه استقلال نشان می دهد که در حال حاضر هیچ پاسخ منطقی و قانع کننده ای برای افزایش نجومی قرارداد بازیکن بالای 35 سال برای دو فصل آینده وجود ندارد.

سعادتمند در ادامه پاسخ خود با بیان اینکه باشگاه را قبل از بازی با سپاهان آرام نگه داشت ، افزود: استقلال اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد. قبل از این تیم یک مسابقه مهم برای پیروزی در نیم فصل با سپاهان است و هر اختلاف و بحرانی می تواند این شرایط مهم را مختل کند. من نمی خواهم ابزاری در دست افرادی باشم که از طرف من برای استقلال حاشیه ایجاد می کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: امروز هرکسی که ادعا می کند خیرخواه استقلال است باید به آرامش آن کمک کند نه ایجاد بحران های انسانی و خودگردان ، ایجاد حاشیه و از بین بردن موفقیت ها.

به نظر می رسد که احمد سعادتمند ، که در این افزایش غیرمعمول قرارداد باید پاسخگوی امضای تأیید باشد ، توضیح را برای بار دوم به تعویق انداخت.

بهانه اینکه چون شش ماه از جدایی مدیر از گروه می گذرد و مشکلات و تخلفات احتمالی وی منسوخ شده و زمان رسیدگی به آن فرا رسیده است ، بهانه عجیبی برای یک مدیر دولتی است که ده ها سمت را به دست گرفته است بنابراین قوانین را دارد و می داند. این توجیه سعادتمند قطعاً قابل قبول نیست و او دیر یا زود باید دلیل و سندی قانع کننده برای این امضای بحث برانگیز ارائه دهد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.