نهادینه‌کردن فرهنگ و تفکر بسیجی برای خروج از بحران اقتصادی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

نهادینه‌کردن فرهنگ و تفکر بسیجی برای خروج از بحران اقتصادی

نهادینه‌کردن فرهنگ و تفکر بسیجی برای خروج از بحران اقتصادی https://maanews.ir/نهادینه‌کردن-فرهنگ-و-تفکر-بسیجی-برای/ اخبار ما Wed, 17 Feb 2021 19:07:51 0000 استان ها https://maanews.ir/نهادینه‌کردن-فرهنگ-و-تفکر-بسیجی-برای/ بیانیه ای توسط نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان شد ؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل ، مهدی سعادتی در نشست هم افزایی و همفکری با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار داشت: فعالیت های علمی ، پژوهشی و فرهنگی باید حول دین و ارزش های اسلامی و انقلابی و …

بیانیه ای توسط نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان شد ؛

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل ، مهدی سعادتی در نشست هم افزایی و همفکری با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار داشت: فعالیت های علمی ، پژوهشی و فرهنگی باید حول دین و ارزش های اسلامی و انقلابی و دانشگاه در زمینه محصولات علمی ارائه خدمات به مردم ؛ زیرا تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی و اجتماعی در کشور نهادینه شدن مبانی فرهنگ و تفکر است.

وی افزود: شهدا جان خود را برای امنیت ، اقتدار و صلح در کشور فدا کردند. حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ، اندیشه های سیاسی و دینی امام (ره) و رهبری باید در دانشگاه تبیین شود. شهدا آزادی ، استقلال و عزت را برای کشور به ارمغان آوردند. دانشگاه اسلامی آزاد یکی از بزرگترین دستاوردهای فرهنگی و علمی انقلاب است که باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و سطح دانشگاه باید سطح انقلاب باشد.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آموزش دانشجویان به دانشگاه نیست. اما همراه با آموزش دانش آموزان و نخبه علم در فعالیت های علمی و آزمایشگاهی باید منبعی برای نفوذ در جامعه در جامعه باشد.

سعادتی ادامه داد: شهر بابل از نظر موقعیت جغرافیایی ، کشاورزی ، صنعت و تجارت ظرفیت بسیار بالایی دارد. دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مراکز آموزشی با ارائه برنامه های عملی و درآمدزایی ارتباط بین دانشگاه ها و صنعت را افزایش می دهد و ما از طریق نمایندگان مجلس در مجلس شورای اسلامی به دانشگاهیان و نخبگان در این امر کمک خواهیم کرد.

وی در مورد استفاده از قدرت فکری و اخلاقی اساتید بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی با همکاری نمایندگان دیگر از حقوق همه کارمندان و اعضای هیئت علمی در خصوص وحدت حقوق دانشگاهیان دفاع خواهیم کرد. علاوه بر آموزش دانشجویان در زمینه های علمی ، انسانی و اخلاقی در زمینه آموزش مدیریت ، اساتید و مسئولان دانشگاه باید با برنامه ها و برنامه های جدید و تحول آفرین ، منبع تأثیری در جامعه باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط فعلی کشور باید از فضای سنتی خارج شویم. با سیاست های جدید و با رویکرد مثبت و با استفاده از بیانات گام دوم انقلاب ، اجازه دهید ما در محور و جهت انقلاب ، ارزش های دین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم و نقشه های راه را برای به کیفیت و کارایی توجه کنید.

فعالیتهای علمی ، پژوهشی و فرهنگی واحد بابل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز گفت: این واحد دانشگاهی در خرداد ماه سال 1365 با هدف بالا بردن سطح دانش علمی افراد در زمینه های مختلف و آموزش نیروهای متخصص و درگیر برای رفع نیازهای علمی و فنی جامعه با تأسیس سه رشته پزشکی ، مامایی و یک پرستار کارشناسی و 170 دانشجو وارد خانه مقدس آموزش عالی شدند.

سید میرالله حسینی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اکنون دارای 12 میلیون و 590 هزار و 181 متر مربع زمین ، 74 هزار و 920 متر مربع فضای آموزشی ، پژوهشی ، دانشجویی و فرهنگی ، 126 رشته آموزشی ، حدود 6 هزار دانشجو ، 128 تمام وقت است. اعضای هیئت علمی هر دو 120 فارغ التحصیل و حدود 35132 فارغ التحصیل از این واحد فارغ التحصیل شده اند.

وی مهمترین وظیفه در مدیریت آن را شفافیت در حوزه تحقیق و آموزش ، به ویژه رساله های دکتری و کارشناسی ارشد و مقالات ارائه شده عنوان کرد و ادامه داد: آب سرد ، تشکیل قراردادهای حقوقی برای اماکن و ساختمان های دانشگاه ، دریافت ادعاهای دانشگاه از برخی از تامین کنندگان ، ادعای کارکنان را خریداری و پس می گیرند و وام های طولانی مدت را به کارمندان و اعضای هیئت علمی به نفع کارکنان دانشگاه ارائه می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل توضیح داد: احیای مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه و استفاده از فعالیت های علمی و آموزشی و محصولات علمی در زمینه شیلات ، علوم انسانی و فعالیت های دامپزشکی با همکاری فناوری مازندران پارک ، نصب تابلوی سعید العما on در مجتمع فرهنگی اصلی A به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی به نام شهید محسن فخری زاده از جمله فعالیت های علمی ، پژوهشی و فرهنگی این واحد دانشگاهی است.

به گزارش آنا ، در حاشیه این نشست ، مهدی سعادتی به همراه سید میرالله حسینی و هیئت همراه از آزمایشگاه های مرکزی دانشكده علوم پزشكی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید و از نزدیک با فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شد. استادان و دانشجویان

انتهای پیام / 4121/4062 /

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.