«انگار ما عامل انتقال بیماری بودیم»

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

«انگار ما عامل انتقال بیماری بودیم»

«انگار ما عامل انتقال بیماری بودیم» https://maanews.ir/انگار-ما-عامل-انتقال-بیماری-بودیم/ اخبار ما Mon, 22 Feb 2021 07:48:52 0000 عمومی https://maanews.ir/انگار-ما-عامل-انتقال-بیماری-بودیم/ “هفته گذشته من به شخصی هشدار دادم که ماسک بزند و دستکش بپوشد ، و او با عصبانیت گفت:” من می خواهم 100 مثل تو خرید و فروش کنم. ” 50 کارگر زیر دست من کار می کنند و حداقل دستمزد آنها از شما بالاتر است. “یک کارگر پمپاژ برای سفارش مردم چقدر پرداخت می …

“هفته گذشته من به شخصی هشدار دادم که ماسک بزند و دستکش بپوشد ، و او با عصبانیت گفت:” من می خواهم 100 مثل تو خرید و فروش کنم. ” 50 کارگر زیر دست من کار می کنند و حداقل دستمزد آنها از شما بالاتر است. “یک کارگر پمپاژ برای سفارش مردم چقدر پرداخت می شود؟”

به گزارش اخبار ما ، این روزنامه ایران وی نوشت: “اتومبیل ها یکی یکی وارد ایستگاه می شوند و چند دقیقه بعد با یک مخزن پر از آن خارج می شوند. رانندگان یکی از آنها را در وسط ماسک قرار می دهند. برخی از افراد ، گویی اتفاق خاصی نیفتاده است ، بدون ماسک یک نازل بنزین می گیرند و دستکش و آن را در مخزن ماشین قرار دهید ، و آنها همچنین سر و صورت خود را مالش می دهند. پسر با صدای بلند با تلفن همراه خود تحت علامت “با تلفن همراه خود صحبت نکن” صحبت می کند ، و پس از پر کردن مخزن ، او دستکش می کند و آنها را روی زمین می اندازد. او فقط لبخند می زند و سریع می وزد.

اما او یکی از کارگران قدیمی پمپ بنزین است. پر از رفتارهای بد برخی مشتریان است. به عنوان مثال ، کسانی که وقتی به آنها می گویید چرا ماسک نمی پوشید سریع واکنش نشان می دهند ، آنها را دوست ندارند. مثل این بود که ما در حال انتقال بیماری هستیم. اگرچه آنها هنوز هم آماده نیستند که دستکش های یکبار مصرف خود را در چند قدمی پس از سوخت گیری در سطل قرار دهند. به من اعتماد کنید ، هرکسی که توضیح می دهیم خلاف آن را می فهمد. همین یک ساعت پیش ، من به راننده ای که ماسک نداشت هشدار دادم و به او گفتم اگر ممکن است ماسک بزند. او خیلی بد با من رفتار کرد و گفت این هیچ ربطی به تو ندارد و من دوست ندارم ماسک بزنم. گویی ماسک به دست ندارد ، فقط بیمار می شود و به کسی تعلق ندارد. با این برخوردها دیگر اعصاب نداریم. من 13 سال است که در یک پمپ بنزین کار می کنم و هر روز با 500 یا 600 نفر مختلف سر و کار دارم.

از روز اول اپیدمی ، سعی کردیم به مردم خدمت کنیم و اکنون می خواهیم به هر کسی که نازل پمپ بنزین را لمس نکند ، سوخت رسانی کنیم. اما همچنین درست نیست که کنار شیشه را نصف کنید و صدایی در سر خود بگذارید تا برود و سوخت گیری کند!

از روز اول ، همه ما پروتکل های بهداشتی را دنبال کردیم. “بسیار دشوار است که باور کنیم در این محیط باید هشت ساعت با ماسک بایستید ، اما برای محافظت از سلامتی خود و دیگران ، ما هر 10 نفر از کارکنان خود ماسک می زنیم و هر نیم ساعت یکبار دست های خود را می شویم. “

به تصویر کشیدن علی تفاوت بین طبقه متوسط ​​و افراد ثروتمند در شهر در نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی نیز جالب توجه است: “پمپ بنزین تنها مکانی است که انواع افراد در آن سفر می کنند. متأسفانه ، در چند ماه گذشته ، مردم پروتکل های بهداشتی کمتری را دنبال کرده اند و از 100 نفری که برای سوخت گیری به اینجا می آیند ، بیش از 50٪ ماسک و دستکش خود را نمی پوشند. این آقا را ببینید! او ماسک یا دستکش ندارد. منظور من این است که آنها 100٪ ناراحت خواهند شد. طبقه ضعیف یا متوسط ​​بیشتر پروتکل های بهداشتی را دنبال می کنند زیرا در صورت آلوده شدن قادر به کار نیستند. اما کسانی که از نظر اقتصادی خوب هستند و میلیاردها دلار اتومبیل رانندگی می کنند کمتر توجه می کنند و کمتر توجه می کنند نسبت به هشدارها نسبت به دیگران. آنها ممکن است فکر کنند هنگام آلوده بودن بهترین بیمارستان و تجهیزات پزشکی در خدمت آنها است یا کرونا به اتومبیل رده بالا نزدیک نمی شود. من هفته گذشته هشدار دادم در مورد شخصی که ماسک و دستکش بپوشد ، و او با عصبانیت گفت: “من 100 تو را مثل شما می خرم و می فروشم.” 50 کارگر زیر من کار می کنند و حداقل دستمزد آنها از شما بالاتر است. “یک کارگر پمپ برای سفارش افراد چقدر حقوق می گیرد؟”

من به یک پمپ بنزین دیگر در مرکز شهر تهران می روم. راننده شیلنگ را می کشد تا پمپ را به دهانه مخزن نزدیک کند. بدون ماسک و دستکش چندین بار اهرم را فشار دهید اما بنزین از شلنگ خارج نمی شود. او با عصبانیت چندین بار اهرم انژکتور را فشار می دهد ، “چرا این خراب است؟” اوضاع چگونه است؟ “کارگر پمپ بنزین اشاره کرد که کارت سوخت را اشتباه وارد کرده است ، اما به نظر نمی رسد که راننده تصدیق کند که سرزنش

جواد ، همان کارگری که به مشتری می گوید کارت خود را درست وارد کنید ، یک سال است که در این موقعیت کار می کند ، یعنی با فوران تاج. او می گوید: “برخی از مردم فکر می کنند ما انسان نیستیم و تاج نمی گیریم.” به همین دلیل است که آنها ماسکهای خود را برمی دارند تا اینکه پایین بیایند: “آنها با ما بد رفتار می کنند. ما هر روز با افراد مختلف زیادی برخورد می کنیم. بسیاری از مردم مودبانه از ما می خواهند که آنها را سوخت گیری کنیم ، اما به نظر می رسد برخی از آنها به ما بدهکار هستند چهار کارگر در هر شیفت با 18 “قبول کنید که ما نمی توانیم به همه خدمت کنیم.”

سید علی سرکارگر ، یکی دیگر از مقامات ایستگاه ، می گوید تاج گذاری و ممنوعیت تردد در شب تأثیر زیادی در فروش بنزین داشت و به دلیل گرانی ایستگاه های سوخت ، بسیاری از اپراتورهای جایگاه سوخت با مشکل روبرو شدند. ما از زمان برقراری منع رفت و آمد شبانه از ساعت 21:00 تا 04:00 2000 لیتر بنزین فروخته ایم. این وضعیت ما اکنون است که روز است. ببین شب چطوره

همانطور که می بینید ، روی هر پمپ ضد عفونی کننده و دستکش وجود دارد ، اما برخی از رانندگان فکر می کنند ضد کرونا ویروس هستند و از آنها استفاده نمی کنند. وی افزود: اگرچه بسیاری از مردم می دانند كه اسكناس ها آلوده هستند و می توانند ویروس را منتقل كنند ، اما هنوز اسكناس ها را می دهند.

همانطور که از کارگران پمپ بنزین می خوانید ، تاج و ممنوعیت تردد در شب تأثیر زیادی در کاهش فروش بنزین داشته است. 235 پمپ بنزین در تهران وضعیت مشابهی دارند و بسیاری از دارندگان بخش خصوصی متحمل رنج و مشكل شده اند تا از این الگو پیروی نكنند.

بهناز محمدی ، مدیر یک پمپ بنزین خصوصی گفت: “کرونا فروش ما را 45٪ کاهش داده است.” پس از افزایش قیمت بنزین ، مدتی افت فروش داشتیم ، اما وقتی این مسئله بهتر شد و وضعیت فروش نیز کم و بیش یکسان بود ، با شیوع ویروس ها و محدودیت های زمانی می توان به شدت کاهش داد. متأسفانه ، شرکتهای خصوصی چاره ای جز جبران این ضرر ندارند. از طرف دیگر به دلیل تحریم ها و نبود قطعات مناسب با مشکلات زیادی روبرو هستیم. اگر بخشی از این پمپ خراب شود ، پمپ از کار می افتد و ما مجبوریم با هر هزینه ای هزار حادثه برای آن تهیه کنیم. ما پیش از این نازل های بنزین را 130 هزار تومان می خریدیم اما اکنون شلنگ های بی کیفیت را 450 هزار تومان می خریم. مشتری همچنین دو مرتبه سوراخ یا ترک می کند. قیمت همان دسته نازل پمپ 5 برابر شده است. بعضی از مشتریان ، گویی با این پمپ ها در جنگ هستند و اگر بنزین لحظه ای از شلنگ خارج نشود ، با نازل دست و پنجه نرم می کنند. همه اینها از یک طرف ، و از سوی دیگر نگرش بد برخی افراد نسبت به اپراتورهای پمپ بنزین است. من اغلب پشت پنجره می دیدم که راننده پس از سوخت گیری ، دستکش ها را روی زمین پایین می آورد و می رود ، هرچند سطل آشغال چند قدم دورتر بود. کارگران ما هنگام هشدار ناراحت می شوند. »

راننده تاکسی رادیو را روشن می کند و منتظر می ماند تا ماشین مقابل سوخت گیری کند. سخنران گفت: متأسفانه امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یافته و 80 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند. راننده ماشین کناری شیلنگ پمپ را می کشد و آن را در مخزن ماشین می گذارد و لبخند می زند و به راننده تاکسی می گوید من آن را گرفتم و خوب شدم. “این ترسناک نیست ، اما شما بزرگترها بیشتر مراقب هستید.”

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.