روایت یک عکاس از شرایط سخت مردم سی‌سخت + تصاویر

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

روایت یک عکاس از شرایط سخت مردم سی‌سخت + تصاویر

روایت یک عکاس از شرایط سخت مردم سی‌سخت تصاویر https://maanews.ir/روایت-یک-عکاس-از-شرایط-سخت-مردم-سی‌سخت/ اخبار ما Sun, 21 Feb 2021 11:41:28 0000 رویدادها https://maanews.ir/روایت-یک-عکاس-از-شرایط-سخت-مردم-سی‌سخت/ امروزه ، وقتی همه ما به نوعی با زندگی دست و پنجه نرم می کنیم و سعی در فرار از فاجعه جهانی در کرونا داریم ، ساکنان یکی از شهرهای کشورمان نیز بار سنگین زمین لرزه را بر دوش می کشند. گفته می شود ، خوشبختانه ، این زمین لرزه خسارت جانی به همراه نداشته …

امروزه ، وقتی همه ما به نوعی با زندگی دست و پنجه نرم می کنیم و سعی در فرار از فاجعه جهانی در کرونا داریم ، ساکنان یکی از شهرهای کشورمان نیز بار سنگین زمین لرزه را بر دوش می کشند. گفته می شود ، خوشبختانه ، این زمین لرزه خسارت جانی به همراه نداشته است ، اما عکاس ، که وضعیت فعلی مردم سی سخت را ثبت کرده است ، می گوید همه چیز در سطح خوب است ، و در داخل بد است!

به گزارش اخبار ما ، حسن غفاری ، عکاسی که برای ضبط وضعیت مردم زلزله زده به سی سخت رفته است ، می گوید همه چیز خوب به نظر می رسد اما حتی زندگی در خانه های داخل آن نیز امکان پذیر نیست.

سی سخت وضعیت مردم زلزله زده را اینگونه توصیف می کند: من برای عکاسی از زندگی ، امید و حرکت رفتم اما صحنه های بسیار غم انگیز و دردناکی از هموطنان عزیز و مردم سی سخت دیدم. اکثر خانه ها دارای سی سقف سخت و نمای ظاهری قابل قبولی هستند اما از داخل فرسوده هستند.

غفاری ادامه می دهد ، “تا زمانی که این فاجعه را از نزدیک نبینید ، ممکن است متوجه نشوید که من چه می گویم.” دلیل این امر این است که بسیاری از خانه ها قابل سکونت نیستند و بسیاری از افراد بزرگتر یا دارای فرزند از شهر بیرون رانده شده اند. در واقع تعداد کمی از مردم در خانه ها هستند و شهر تخلیه شده است.

این عکاس در مورد آزادی عکاسان زلزله برای روشن شدن وضعیت افراد زلزله زده گفت: زلزله مانند حال همه ما عراقی ها است که ظاهر خوبی داریم اما در داخل به دلیل تحریم های گران قیمت ، بیکاری و کرونا مختل می شود امروزه سی سخت اندازه ، ابهت و وقار خود را حفظ کرده است ، اما در داخل آن به هیچ وجه وضعیت خوبی ندارد. اگر این وضعیت ادامه یابد ، بسیاری از بیماری های روحی به این شهر می آیند.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.