اختصاص۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای نهضت توان‌افزایی مدارس استثنایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اختصاص۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای نهضت توان‌افزایی مدارس استثنایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/اختصاص۷۰-میلیارد-ریال-اعتبار-برای-نهض/ اخبار ما Sat, 20 Feb 2021 07:37:11 0000 عمومی https://maanews.ir/اختصاص۷۰-میلیارد-ریال-اعتبار-برای-نهض/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید جواد حسینی در ویدئو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش سراسر استان اظهار داشت: طرح نهضت توانمند سازی یکی از برنامه های عملکردی مجموعه برجسته آموزش و پرورش کشور در زمینه تجهیز و بهبود شاخص ها به ویژه در مورد مسئولان آموزش و پرورش است. وام 70 میلیارد ریالی …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید جواد حسینی در ویدئو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش سراسر استان اظهار داشت: طرح نهضت توانمند سازی یکی از برنامه های عملکردی مجموعه برجسته آموزش و پرورش کشور در زمینه تجهیز و بهبود شاخص ها به ویژه در مورد مسئولان آموزش و پرورش است. وام 70 میلیارد ریالی برای تجهیز مدارس استثنایی استان خوزستان اختصاص یافته است که 35 میلیارد آن توسط سازمان و مابقی با وام های استانی تأمین می شود.

حسینی بابیان اینکه رشد میانگین شاخص امکانات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه به عنوان یک برنامه اولویت دار و به صورت ویژه اجرا می شود ؛ وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از 10 سالن ورزشی در داخل مدارس جدید مناطق مختلف استان خوزستان به منظور خدمت رسانی به دانش آموزان استثنایی استان احداث می شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش دولت افزود: تاکنون دو مرکز جامع تشخیصی ، توان بخشی و مشاوره در کشور ساخته شده است. توافق نامه های لازم برای ساخت و بهره برداری از مرکز سوم ایالت در شهر آبادان و با همکاری منطقه آزاد اروند منعقد شد.

وی افزود: بانک اطلاعات جامع آموزش مجازی تعاملی به زودی در استان خوزستان راه اندازی می شود که شاهد ارتباط دو طرفه و تعاملی بین معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان خوزستان خواهد بود. همچنین اولین مرکز تخصصی شنوایی ، سنجش و اندازه گیری هوش در اهواز راه اندازی می شود.

حسینی در پایان یادآور شد: برقراری عدالت دیجیتال از طریق اجرای طرح رهنمودها و تأمین و اهدا قرص برای دانش آموزان در مناطق کم درآمد ، اولویت های سیستم آموزشی کشور است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.