عیدی! مجلس به وکلا در قانون بودجه

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

عیدی! مجلس به وکلا در قانون بودجه

عیدی! مجلس به وکلا در قانون بودجه https://maanews.ir/عیدی-مجلس-به-وکلا-در-قانون-بودجه/ اخبار ما Tue, 23 Feb 2021 07:49:36 0000 عمومی https://maanews.ir/عیدی-مجلس-به-وکلا-در-قانون-بودجه/ از وکالت گرفته تا اجازه یک وکیل مدنی برای حضور در شورای حل اختلاف در پارلمان که نگرانی های مربوط به اشتغال جوانان را بهانه می کند تا ایده هایی را نقض اجازه کار بازنشستگی کند. نباید انتظار داشت که این امر رعایت شود و منصفانه بود ، اما نمایندگان مجلس حداقل انتظار رعایت حداقل …

از وکالت گرفته تا اجازه یک وکیل مدنی برای حضور در شورای حل اختلاف در پارلمان که نگرانی های مربوط به اشتغال جوانان را بهانه می کند تا ایده هایی را نقض اجازه کار بازنشستگی کند. نباید انتظار داشت که این امر رعایت شود و منصفانه بود ، اما نمایندگان مجلس حداقل انتظار رعایت حداقل شرایط قانونی را دارند یکی از این حداقل ها رعایت اصول و مختصات قانونگذاری است.

قبلاً گفته شد تا جایی که یک دانشجوی حقوق این را می فهمد تدوین قانون با تصویب قانون امری خاص است.سپس خصوصیات ذاتی قانون را از منظرهای مختلف مانند موارد مشاهده کنید قوانین موقت و دائمی ، قوانین رسمی و ماهوی ، قوانین حقوقی و تکمیلی و … قطعاً تفاوت بین این اصطلاحات برای خوانندگان عزیز شناخته شده است و ما انتظار نداریم که نمایندگان محترم مجلس از این موضوعات آگاه باشند ، اما این انتظار درست است و نمایندگان ملت قبل از ورود به چنین مقوله ای ، باید با کارشناسان مشورت کنند که چگونه زمان و مقامات انرژی کشورها موازی با خزانه داری بیهوده هزینه نمی کنند.

خانمها و آقایان ، این را بدانید و آگاه باشید قانون بودجه در هر سیستم سیاسی قانونی موقت و با محدودیت زمانی است برخلاف قوانین دائمی ، پس از انقضای مدت مقرر ، این قانون نباید اثری از خود برجای بگذارد ، زیرا قانون بودجه متناسب با نیازهای زمانی و مالی جامعه برای مدت یک سال تصویب می شود ، بنابراین ساخت آن امکان پذیر نیست یک جمله کلی در قانون بودجه ، با الزام بخشی خاص از شرکت به پرداخت مالیات به روشی منحصر به فرد

مجموعه قوانین مالیاتی به صراحت وظایف مودیان را تشریح و تعریف می کند و اگر کوتاهی در این قانون وجود داشته باشد ، راه حل این کاستی ها قانون بودجه نیست ، بلکه روشهای مختلفی از جمله: تصویب مصوبه ای در قالب اصلاحیه است. یا مکمل و غیره

با این حال ، من می خواهم نمایندگان پارلمان انقلابی با لغو تمبرهای مالیاتی و … نوشتن جریمه ها ، اصول و ضرورت قانون بودجه 1400 ، مستند در مواد 103 و 169 قانون مالیات مستقیم را برای افزایش درآمد دولت توضیح دهند. اگر یک وکیل در اظهارنامه مالیاتی مغایرتی پیدا کند ، آیا به سازمان مالیاتی در کشور اجازه می دهد تا پنج برابر بیشتر از تفاوت تشخیص داده شده ، جریمه مالیاتی دریافت کند؟

انجام چنین قضاوتی در قانون بودجه با اصول و مبانی حق الزحمه وكالت و وظایف وكیل در دادگاه كاملاً مغایرت دارد ، زیرا نحوه اخذ حق الوكاله ، زمان قطع ارتباط وكیل و موكل و … آنها تابع متغیرهایی هستند که قابل استناد نیستند.

ماهیت قانون بودجه پیش بینی درآمدها و هزینه های کشور است ، اما در هیچ سیستمی محدودیتی وجود ندارد که اولاً ، با این فرض که تعریف درآمد دولت فقط مربوط به قشر خاصی از جامعه باشد و اقشار دیگر جامعه با این کار مواجه نیستند ، تجارت ، مانند وکلا ، موضوع قرارداد مالی است و در فصول عمومی ماده 103 و غیره تعریف شده است. ثانیاً ، با فرض توجیه نوشتن چنین الزامی برای وکلا ، نوشتن جریمه در قانون بودجه چگونه توجیه می شود؟

سوم اکنون که نمایندگان ملت گرم شده اند و در حال ترسیم نقشه و لایحه ای مربوط به وکلا بر روی هر کاغذ از هر سقف هستند ، یک پیام به صورت یک معرفی کوتاه بگذارید یا … به وکلا بگویید به طور موازی کدام خدمات را ارائه می دهند با پذیرش چنین وظایفی آیا دولت سود خواهد برد؟چرا ما آموخته ایم که به جای تحمیل هر وظیفه ای ، یک حق ایجاد می شودبه عنوان مثال ، حق بیمه درمانی ، امنیت شغلی ، بیمه زندگی ، اینترنت برای ایجاد همان قرارداد الکترونیکی مورد نیاز است. آیا چنین هزینه هایی در محاسبه درآمد و هزینه وکیل محاسبه می شود؟ در قانون به این حق امنیت شغلی گفته می شود. حکم برای وکلا تعریف شده است! آیا زمینه ای برای استفاده از این حق فراهم کرده اید؟ این حداقل هایی است که ما فقط در کل قانون دیده ایم و در دنیای واقعی نیز هیچ نشانه ای ندیده ایم. شما که بارها وکلا را موضوع قانون قرار می دهید. چرا در این انبوه طرح ها و لوایح ، حقوق و امتیازات وکلا را نمی نویسید؟

اگرچه چیزهای زیادی می توان گفت ، اما برای این خلاصه کافی است ، امیدواریم که برخلاف رسم مالوف ، پاسخی یا واکنشی شنیده شود.

* وکیل

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.