افزایش ۴۳ درصدی بودجه آموزش عالی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

افزایش ۴۳ درصدی بودجه آموزش عالی

افزایش ۴۳ درصدی بودجه آموزش عالی https://maanews.ir/افزایش-۴۳-درصدی-بودجه-آموزش-عالی/ اخبار ما Thu, 25 Feb 2021 07:51:37 0000 عمومی https://maanews.ir/افزایش-۴۳-درصدی-بودجه-آموزش-عالی/ با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ، اما اسلامی پناه در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد وضعیت بودجه آموزش عالی در بودجه از سال 1400 گفت: وزارت علوم یکی از دستگاههایی است که بودجه خود را نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش داده است. وی ادامه داد: بودجه آموزش عالی در …

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ،

اما اسلامی پناه در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد وضعیت بودجه آموزش عالی در بودجه از سال 1400 گفت: وزارت علوم یکی از دستگاههایی است که بودجه خود را نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش داده است.

وی ادامه داد: بودجه آموزش عالی در نظر گرفتن افزایش حقوق کارکنان دانشگاه های غیر دانشکده است و تا پایان امسال و سال آینده باید افزایش هایی داشته باشیم که بتواند امرار معاش کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: همچنین افزایش حقوق اعضای هیئت علمی نیز در نظر گرفته شده است. باید به اعضای هیئت علمی دانشگاه به اندازه کافی حقوق پرداخت شود تا انگیزه کار آنها فراهم شود.

وی افزود: ما فکر می کنیم همه آنچه که صرف تحقیق و آموزش می شود صرف نمی شود بلکه سرمایه گذاری می شود.

تبعیض غیر منطقی و ناخوشایند

محمد میثاقی نیا ، اقتصاددان ارشد ، بر لزوم پرداخت حقوق به دانشگاهیان برتر ، کالج ها و محققان بین المللی تأکید کرد و گفت: متأسفانه فقط اعضای هیئت علمی از این قانون مستثنی هستند و بقیه دانشجویان مقطع دکترا نیز نادیده گرفته می شوند. لازم است این استثنا به تمام دانشجویان برتر دکترا و دانشگاهیان گسترش یابد تا تبعیض ناخوشایند و غیر منطقی از بین برود.

این کارشناس معتقد است افرادی که افتخار می کنند با قلب و تلاش مجدانه دکترای خود را در یک دانشگاه معتبر دریافت کرده اند ، نه تنها مقاله ، بلکه گواهی صلاحیت علمی و فکری نیز دریافت می کنند که معتبرترین مجله بین المللی است. آنها موظف به تولید علم هستند و برای پیشرفت کشور فکر می کنند ، بنابراین این گروه ، چه در یک دانشگاه دانشگاهی یا هر موسسه دیگر ، دارای رتبه اجتماعی و علمی هستند ، همراه با الزامات اساسی برای تولید دانش و دانش و پیشرفت کشور بله ، آنها باید و نباید هیچ نگرانی از نظر معیشتی داشته باشند.

میثاقی نیا در مورد کاهش ارزش ریال و خط نسبی نسبی در کشور اظهار داشت: خط فقر دانشجویان دکتری و اعضای هیئت علمی در این شرایط 20 میلیون تن است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.