رئیس سازمان زندان ها : کاهش هزینه های زندانبانی با توسعه مددکاری اجتماعی ضروری است

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

رئیس سازمان زندان ها : کاهش هزینه های زندانبانی با توسعه مددکاری اجتماعی ضروری است

رئیس سازمان زندان ها : کاهش هزینه های زندانبانی با توسعه مددکاری اجتماعی ضروری است https://maanews.ir/رئیس-سازمان-زندان-ها-کاهش-هزینه-های-زن/ اخبار ما Thu, 25 Feb 2021 10:13:07 0000 جامعه https://maanews.ir/رئیس-سازمان-زندان-ها-کاهش-هزینه-های-زن/ رئیس سازمان زندان در این پیام به جامعه مددکاران اجتماعی به ویژه افرادی که در زندان ها کار می کنند تبریک گفت. به گزارش اخبار ما ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی در کشور ، محمدمهدی حاج محمدی این مددکار اجتماعی را تبریک گفت. متن پیام …

رئیس سازمان زندان در این پیام به جامعه مددکاران اجتماعی به ویژه افرادی که در زندان ها کار می کنند تبریک گفت.

به گزارش اخبار ما ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی در کشور ، محمدمهدی حاج محمدی این مددکار اجتماعی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

همکاران گرانقدر ، یاوران مهربان در سازمان زندان ها و اقدامات امنیتی و تربیتی در کشور سلام و درود بر شما که تسکین درد رنج حرفه خود و ایجاد امیرالمومنین امام علی (ع) شما هستید اولین مددکار ، بدون فکر کردن در مورد صدمه به زندانیان و خانواده های آنها. راحتی را روی تخت نگذارید.

امروزه مددکاران اجتماعی سازمان با تمرکز بر نقش های پشتیبانی ، توانمندسازی ، میانجیگری ، آموزش ، راهنمایی و مشاوره در حرفه مددکاری اجتماعی ، تلاش می کنند زندانیان و خانواده های آنها را برای مقابله با مشکلات و با نگاهی جامع به پذیرش رویکردهای جدید زمینه کار اجتماعی. کار به توسعه یک سبک زندگی سالم و بهبود سطح رضایت آنها در مراحل پس از آزادی کمک می کند.

در همین راستا ، تبریک سالروز متبرک میلاد متقیان امام علی (ع) که در کشور ما روز “مددکاری اجتماعی” نامیده می شود ؛ من معتقدم که توسعه کار اجتماعی حرفه ای و بهبود شاخص های عملکرد آن می تواند به طور قابل توجهی از بار مادی و معنوی سیستم زندان ها در کشور بکاهد. بنابراین ، به بهانه کمک به روز ، در عین حال از تلاش های خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر شما عزیزان قدردانی و تشکر می کنیم ؛ همچنین هدیه ای شگفت انگیز دریافت خواهید کرد.

محمدمهدی حاج محمدی

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی کشور »

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.