غائله یک رای – اخبار ما

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

غائله یک رای – اخبار ما

غائله یک رای – اخبار ما https://maanews.ir/غائله-یک-رای-اخبار-ما/ اخبار ما Tue, 02 Mar 2021 08:22:40 0000 عمومی https://maanews.ir/غائله-یک-رای-اخبار-ما/ افکار عمومی فشار زیادی را به هایسفی وارد کردند و آنها از او س askال می کنند که چرا او به عنوان فوتبالیست ترین عضو مجمع رأی دادن به بیشترین نامزد فوتبالی را انکار کرد. از طرف دیگر ، مسئله را می توان از دو زاویه مشاهده کرد. به گزارش اخبار ما ، این روزنامه …

افکار عمومی فشار زیادی را به هایسفی وارد کردند و آنها از او س askال می کنند که چرا او به عنوان فوتبالیست ترین عضو مجمع رأی دادن به بیشترین نامزد فوتبالی را انکار کرد. از طرف دیگر ، مسئله را می توان از دو زاویه مشاهده کرد.

به گزارش اخبار ما ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “شکست سنگین علی کریمی در مجمع انتخاباتی اتحادیه فوتبال بسیار بحث برانگیز شده است.” دوستانه ترین فوتبالیست ها با تنها 9 رای از 67 رای به دست آمده در میان چهار نامزد در رده چهارم قرار گرفتند و باعث شدند بسیاری به این نتیجه برسند که حتی تغییر در قانون اساسی فدراسیون نیز راه را برای فوتبالیست ها هموار نکرده و هنوز سنگ محکمی در پیش است. کارشناسان

در همین حال ، در میان انتقاد از مجمع در مورد رد علی کریمی توسط مجلس ، تصاویری از صدای احسان هیسفی منتشر شد که بحث و جدال بسیاری را در پی داشت. حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی حق رأی داشت و در شرایطی که قبل از رای دادن علیه علی کریمی سر تعظیم فرود آورد ، سرانجام به نمایندگی از نامزد دیگری به نام مصطفی آجورلو رأی داد. کارت احسان در هنگام فرود در یک جعبه شیشه ای مقابل لنز عکاس باز شد و نام آیورلو روی کارت کاپیتان تیم ملی ثبت شد و چند ساعت بعد به اشتراک گذاشته شد. اکنون افکار عمومی به شدت تحت فشار هیسفی قرار گرفته اند و آنها از او می پرسند که چرا وی به عنوان فوتبالیست ترین عضو مجمع رأی به بیشترین نامزد فوتبالی را انکار کرد. از طرف دیگر ، ما می توانیم از دو زاویه به مسئله نگاه کنیم.

چرا انتقاد نمی کنید؟

احسان هایوسفی ، مانند هر رأی دهنده دیگر در هر انتخابات ، حق انتخاب نامزد مورد نظر خود را دارد. در پایان ، او چیزی بیش از این انجام نداد. انتخاب هایسفی را می توان مورد انتقاد قرار داد ، اما نمی توان حق وی را انکار کرد. تنش علیه کریمی هیچ ارتباطی با صدای احسان ندارد. او پیشگام و افسانه محبوب خود را دید و با او مودب بود. آیا این مشکلی دارد؟ یعنی از آنجایی که حاج صاصفی قصد رای دادن به کریمی را نداشت ، آیا باید قبل از انتخابات او را برکنار یا بی ادب می کرد؟ قطعا نه. حفظ افتخار جادوگر در جای خود ، اما شاید این نتیجه گیری بازیکن فعلی تراکتورسازی باشد که به عنوان مثال ، مصطفی آجورلو ، به دلیل سابقه مدیریتی ، می تواند گزینه بهتری برای مدیریت فوتبال ایران باشد. این دو موضوع را باید از هم تفکیک کرد.

چرا انتقاد وجود دارد؟

با این حال ، از زاویه دیگری ، باید توجه داشت که ماهیت آرا کاپیتان تیم ملی در چنین مجلسی نماینده همه اعضای تیم ملی است. این شخص معتبر “حقوقی” است. بنابراین احسان حاجوسفی طبق محاسبات شخصی خود حق رأی نداشت ، اما باید نظرات سایر اعضای تیم ملی را در نظر می گرفت. آیا واقعاً بیشتر اعضای تیم ملی فکر می کردند آیورلو از علی کریمی برای ریاست فدراسیون بهتر است؟ باورش آسان نیست. به یاد داشته باشید که تمام سالهایی که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در انتخاب بهترین بازیکن جهان حق رأی داشت ، ابتدا به همه اعضای تیم ملی رأی داد و سپس نام تیم را نوشت بهترین گزینه روی کاغذش آیا هایسفی هم همین کار را کرد؟ با فرض اینکه این امکان وجود ندارد ، ما مانند طارمی ، آزمون ، بیرانوند ، پورعلی گنجی ، رامین رضاییان و … نگران خواهیم بود که انتخاب آنها بین کریمی و آجورلو ، شخص دیگر بود. ما با دو کاندیدای دیگر تازه کار نیستیم!

آخرین نکته

علاوه بر همه اینها ، باید به احسان هیسفی و دوستانی مانند او توجه داشت که وقتی امروز به علی کریمی به عنوان یک کاندیدای 100٪ فوتبال رأی نمی دهید ، انتظار نداشته باشید که او در انتخابات مشابه فردا پشت سر شما بایستد. در واقع ، طی سال ها ، ساختار توزیع قدرت در فوتبال ایران به گونه ای بوده است که در بسیاری از استان ها ، مدیران غیر فوتبالی بر روی کار هستند و حق رأی دارند. بیشتر آنها به گزینه های نزدیک برای ادامه کار در قدرت رأی می دهند. در چنین شرایطی ، اگر فوتبالیست ها از همتایان خود عقب نباشند ، وضع موجود ادامه پیدا می کند و انحصار باقی می ماند. بالاخره افرادی مانند حاجوسفی برای همیشه فوتبال بازی نخواهند کرد. شاید روزی مدیریت آرزوی آنها را داشت و مانند امروز کاپیتان وقت تیم ملی رای آنها را رد کرد. با تغییر قانون اساسی می توانستید مسیر فوتبال ایران را تغییر دهید ، اما از طرف خود این کار را نکردید. “انتظار نداشته باشید دیگران فردا شما را دنبال کنند.”

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.