کریمی: آمدم تا بهانه دست کسی نباشد/ امیدوارم وجدان افراد راحت باشد

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

کریمی: آمدم تا بهانه دست کسی نباشد/ امیدوارم وجدان افراد راحت باشد

کریمی: آمدم تا بهانه دست کسی نباشد/ امیدوارم وجدان افراد راحت باشد https://maanews.ir/کریمی-آمدم-تا-بهانه-دست-کسی-نباشد-امید/ اخبار ما Sun, 28 Feb 2021 09:06:11 0000 تندرستی https://maanews.ir/کریمی-آمدم-تا-بهانه-دست-کسی-نباشد-امید/ نامزد اتحادیه فوتبال می گوید که از ابتدا می دانست چه اتفاقی خواهد افتاد. به گزارش اخبار ما ، علی کریمی که با کسب 9 رأی در دور اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نتوانست به حد نصاب لازم برای ماندن در این رقابت ها برسد ، پس از ترک مجمع انتخابات اتحادیه فوتبال گفت: شرایط …

نامزد اتحادیه فوتبال می گوید که از ابتدا می دانست چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش اخبار ما ، علی کریمی که با کسب 9 رأی در دور اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نتوانست به حد نصاب لازم برای ماندن در این رقابت ها برسد ، پس از ترک مجمع انتخابات اتحادیه فوتبال گفت: شرایط حضور در “فوتبال شکل گرفت و من آمدم ، اما نیامدم. برای آقای عزیزی خادم و هاشمی آرزوی موفقیت دارم. اگر خدا بخواهد ، همه برای انجام اصول فوتبال انتخاب می شوند.

وی افزود: “از ابتدا می دانستم چه اتفاقی دارد می افتد و فقط آمدم تا در آنجا شرکت کنم تا فردای آن روز نگویند شرایط برای آمدن بازیکنان فوتبال فراهم شده است اما هیچ کس نیامد. من این کار را کردم تا هیچ کس بهانه ای ندارد

وی ادامه داد: من از 9 عزیزی که به من رأی دادند تشکر می کنم. 9 نفر در این انجمن حضور داشتند که می خواستند فوتبال به طور اساسی تغییر کند. از آن 9 نفر به خاطر آن تشکر می کنم. امیدوارم رئیس بعدی این دوستان را آزار ندهد و تمرینات حرفه ای را دنبال کند.

کریمی در پاسخ به این س ifال که آیا آرا for سایر نامزدها پاک است ، گفت: “نمی دانم ، ما باید این کار را به وجدان یک دوست بسپاریم.” رأی آنها برای من قابل احترام است و همه حق رأی داشتند و اگر من جای آنها بودم به هر کسی که دوست داشتم رأی می دادم. امیدوارم مردم وجدان پاک داشته باشند و به فوتبال خیانت نکرده اند.

وی در پاسخ به این سال که آیا مشخص نیست افرادی که به او رأی داده اند چه کسانی هستند ، گفت: نه ، مشخص نیست و آنها خودشان این موضوع را می دانند.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات صورت گرفته است؟ وی گفت: نمی دانم ، اما جا دارد روز مهندس را به دوستان و مهندسان عزیز تبریک بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت كنم.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.