تخلف در هر صورت تخلف است؛ تعاونی ها باید کنترل شوند

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

تخلف در هر صورت تخلف است؛ تعاونی ها باید کنترل شوند

تخلف در هر صورت تخلف است؛ تعاونی ها باید کنترل شوند https://maanews.ir/تخلف-در-هر-صورت-تخلف-است؛-تعاونی-ها-باید/ اخبار ما Tue, 09 Mar 2021 09:15:12 0000 عمومی https://maanews.ir/تخلف-در-هر-صورت-تخلف-است؛-تعاونی-ها-باید/ در زمان حضور رئیس دادگستری در شهرستان دماوند ، جلسه شورای عالی حمایت از حقوق بیت المال با حضور آیت الله رئیسی رئیس دادگستری برگزار شد. آیت الله رئیسی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: 300 شعبه در دادگاه ها و …

در زمان حضور رئیس دادگستری در شهرستان دماوند ، جلسه شورای عالی حمایت از حقوق بیت المال با حضور آیت الله رئیسی رئیس دادگستری برگزار شد.

آیت الله رئیسی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: 300 شعبه در دادگاه ها و 700 شعبه در دادگاه ها به حل و فصل پرونده های مربوط به زمین خواری و ورود به کشور اختصاص خواهد یافت. زمین ها و منابع طبیعی شناسایی شده است.

رئیس قوه قضاییه همکاری سازمان ثبت و وزارت جهاد کشاورزی در زمینه کاداستر را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: ادامه انجام شده در راستای بهبود طرح کاداستر حاکی از موفقیت هایی در این زمینه است.

آیت الله رئیسی گفت: “گزارش های دادستانی کل کشور برخی از دلایل نقض حقوق در زمینه آب ، خاک و زمین را ذکر کرده است و در این گزارش آسیب شناسی شناسایی شده است و راه حل هایی برای جلوگیری و حل مشکل زمین خواری و تجاوز. اراضی ملی. “منابع طبیعی ذکر شده است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخی از مشکلات ساختاری و رفتاری به ویژه کنار گذاشتن اقدامات در زمینه آب و زمین و مدیریت زمین گفت: آب و خاک دو ارزش ارزشمند دولت هستند که باید برای حفظ و تلاش آنها تلاش کنیم. محافظت ؛ هزاران هکتار از اراضی کشور ادعا شده است که فرسایش یافته است ؛ با اقدامات انجام شده می توان از بخشی از این فرسایش خاک جلوگیری کرد.

آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه مرزهای شهر باید به سرمان داده شود ، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی باید دستور دهد محدودیت های شهر برای سرعت بخشیدن به کاداستر به یک سازمان ثبت اسناد اختصاص یابد و این اقدام می تواند در سرعت بخشیدن موثر باشد کاداستر

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه کاداستر یک مسئله بسیار اساسی است که می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند ، گفت: وظیفه اصلی باید در رابطه با شهر انجام شود. کارهای مربوط به همه استانها در تمام مراکز استانها مورد بحث قرار گرفته و طبیعتاً متعلق به وزارت کشور است. در استان تهران نیز شهردار و فرماندار می توانند همین کار را انجام دهند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه وزارت کشور باید برای تعیین تکلیف موضوع مهلتی سه ماهه در نظر بگیرد ، گفت: بلاتکلیفی مشکل منجر به سو استفاده افراد سودجو و سودجو می شود و در استان تهران ، شهرداری تهران و استانداری دفتر به ویژه مورد نیاز است. “با هم و درک کنید.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به لزوم تشکیل کمیته کاری در وزارت امور داخله در خصوص حریم خصوصی شهرها ، گفت: روزنه هایی که به دلیل آن وضعیت و حریم شهر تهران مورد حمله قرار گرفته و مشکلات جدی ایجاد می کند ، باید بسته شود

آیت الله رئیسی ادامه داد: “اگر مقامات مربوطه چارچوبی را تعیین کنند ، افراد خود را ملزم می کنند که مطابق با همان چارچوب عمل کنند و متخلف باید به جای او قرار گیرد.”

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.