صعود پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

صعود پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی

صعود پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی https://maanews.ir/صعود-پرسپولیس-و-استقلال-در-رنکینگ-جهان/ اخبار ما Tue, 09 Mar 2021 09:41:11 0000 تندرستی https://maanews.ir/صعود-پرسپولیس-و-استقلال-در-رنکینگ-جهان/ به گزارش شفاف ، طبق آخرین رده بندی تیم های باشگاهی باشگاه های جهان که امروز (10 مارس) توسط وب سایت “پایگاه داده فوتبال” منتشر شد ، تیم ملی فوتبال پرسپولیس در باشگاه های ایران در جایگاه اول قرار گرفت. علاوه بر این ، رهبر فعلی لیگ برتر فوتبال ایران وی با 1600 امتیاز و …

به گزارش شفاف ، طبق آخرین رده بندی تیم های باشگاهی باشگاه های جهان که امروز (10 مارس) توسط وب سایت “پایگاه داده فوتبال” منتشر شد ، تیم ملی فوتبال پرسپولیس در باشگاه های ایران در جایگاه اول قرار گرفت.

علاوه بر این ، رهبر فعلی لیگ برتر فوتبال ایران وی با 1600 امتیاز و یک پله صعود در رده 113 بالاتر از تیم هایی مانند اوساسونا اسپانیا ، گالاتاسرای ترکیه و زسکا مسکو قرار گرفت.

اف سی استقلال وی با 1530 امتیاز در رده دوم فوتبال باشگاهی ایران و یازدهم آسیا قرار دارد. آبی های اصلی با 4 پله صعود نسبت به هفته قبل در رده 221 جهان قرار دارند.

سپاهان با 1489 امتیاز سومین تیم برتر فوتبال ایران است. برندگان مدال طلای اصفهان با 4 صعود نسبت به هفته قبل در قاره باستان در جایگاه نوزدهم قرار گرفتند. این تیم با 21 پله صعود در رده 319 جهان قرار دارد.

در این رده بندی تیم های تراکتور ، فولاد و شهر خودرو از رده چهارم تا ششم فوتبال ایران قرار دارند. صنعت نفت آبادان و ذوب آهن نیز در جایگاه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

طبق این رده بندی در آسیا ، موقعیت 5 تیم برتر نسبت به رده بندی قبلی تغییری نکرده و الهلال عربستان همچنان با 1655 امتیاز پیشتاز است. کاوازاکی ژاپن با 1639 امتیاز و جونبوک موتورز کره جنوبی با 1629 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. تیم الدحیل قطر با 1613 امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد.

در رده بندی جهانی ، جایگاه 5 تیم برتر جدول تغییری نکرده است و تیم فوتبال بایرن مونیخ با 2086 امتیاز مانند هفته گذشته در بالای جدول است. پس از سرخپوشان آلمانی ، منچسترسیتی در سال 2004 و اینترمیلان با 1936 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

رئال مادرید با 1926 امتیاز چهارم است ، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته و پاری سن ژرمن نیز مانند هفته گذشته با 1924 امتیاز پنجم است.

نکته برجسته این رتبه صعود منچستر یونایتد به مقام هشتم جهان است.

10 بهترین تیم فوتبال باشگاهی در جهان:

  • بایرن مونیخ
  • شهر منچستر
  • اینترمیلان
  • رئال مادرید
  • پاری سن ژرمن
  • بارسلونا
  • اتلتیکو مادرید
  • منچستر یونایتد
  • یوونتوس
  • لایپزیگ

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.