ریزش یک ساختمان در مجاورت گودبرداری در محله ابوذر

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

ریزش یک ساختمان در مجاورت گودبرداری در محله ابوذر

ریزش یک ساختمان در مجاورت گودبرداری در محله ابوذر https://maanews.ir/ریزش-یک-ساختمان-در-مجاورت-گودبرداری-در/ اخبار ما Tue, 09 Mar 2021 10:55:09 0000 جامعه https://maanews.ir/ریزش-یک-ساختمان-در-مجاورت-گودبرداری-در/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش پالایشگاهی در حوالی حفاری خبر داد. سید جلال ملکی در گفت وگو با اخبار ما ، در این باره اظهار داشت: امروز ساعت 1:41 بامداد یک مورد زباله در بلوار ابوذر ، پل ششم ، به سیستم آتش نشانی و خدمات ایمنی 25 تهران …

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش پالایشگاهی در حوالی حفاری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با اخبار ما ، در این باره اظهار داشت: امروز ساعت 1:41 بامداد یک مورد زباله در بلوار ابوذر ، پل ششم ، به سیستم آتش نشانی و خدمات ایمنی 25 تهران اعلام شد که بلافاصله پس از دو ایستگاه به محل حادثه فرستاده شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت چهار دقیقه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که این حادثه در حوالی حفاری 150 متری و عمق تقریبی 2 متر رخ داده است. در ضلع شمالی حفاری یک خانه پرداخته یک طبقه و در کنار آن یک خانه قدیمی دو طبقه با یک طبقه همکف مکانیکی قرار داشت.

ملکی گفت: ناگهان پالایشگاه که دارای یک کامیون نیز بود و همچنین بخشی از دیوار مکانیکی سقف و قسمت مسکونی طبقه دوم کاملاً تخریب شد. اتومبیل های ایرانی و یک ماشین برلیانس در کنار ساختمان ها پارک شده بودند که به آنها آسیب نیز وارد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: خوشبختانه چند دقیقه قبل از تخریب ، افراد داخل ساختمان از صدای تخریب مطلع شده و به سرعت ساختمان را ترک کردند ، بنابراین تلفات جانی نداشتیم.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان با حضور در محل تحقیقات تحقیقات را آغاز کردند و علی رغم اعلام شدن حضور هیچ شخصی در محل ، بازهم بازدید لازم در این زمینه انجام می شود ، علائم از ایستگاه خارج می شوند.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.