بانوی ایران عضو هیات ژوری شد/ گوزل‌زاده: نماینده بانوان ایرانی‌ام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوی ایران عضو هیات ژوری شد/ گوزل‌زاده: نماینده بانوان ایرانی‌ام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/بانوی-ایران-عضو-هیات-ژوری-شد-گوزل‌زاد/ اخبار ما Fri, 12 Mar 2021 09:42:36 0000 تندرستی https://maanews.ir/بانوی-ایران-عضو-هیات-ژوری-شد-گوزل‌زاد/ به گزارش خبرنگار مهرا ، این مسابقات پس از یک سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اقدامات جدی بهداشتی در هتل WOW استانبول به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. شب گذشته ، در پایان یک سخنرانی و هماهنگی دو روزه ، توسط شورای قضایی فدراسیون جهانی اعضا تخته هیئت منصفه برای حضور …

به گزارش خبرنگار مهرا ، این مسابقات پس از یک سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اقدامات جدی بهداشتی در هتل WOW استانبول به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. شب گذشته ، در پایان یک سخنرانی و هماهنگی دو روزه ، توسط شورای قضایی فدراسیون جهانی اعضا تخته هیئت منصفه برای حضور یک بار انتخاب شد بانو ایران جلب توجه می کرد.

المیرا زیبایی متولد شده با بالاترین میزان آزمایش در جهان در دو سال گذشته حضور وی به عنوان عضو در معتبرترین مسابقات برگزار شده توسط WKF ادامه داد تخته هیئت داوران و مدیر مسابقات تاتامی انتخاب شد این اولین بار در تاریخ ایران است.

زیبایی بدنیا آمدن در این مورد وی به آنلاین گفت: “من افتخار می كنم كه هیئت داوران فدراسیون جهانی به من اعتماد كردند و چنین مسئولیت بزرگی را به من سپردند.” من سعی می کنم مانند گذشته بهترین تلاش خود را انجام دهم ، زیرا افق های من در درجه بندی بزرگتر از این است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته او همیشه در مسابقات جهانی ، کاراته و آسیا فعال بوده است و من تلاش می کنم این کار را انجام دهم. من می توانستم من در راه رسیدن به عدالت بهترین نتیجه را دارم و خوشحالم که همه این تلاش ها توسط مقامات WKF دیده شده است.

قاضی ایرانی در پایان گفت: ورزش ایران اسلامی داوران بین المللی زیادی در رشته های مختلف در قسمت بانوان دارد که دارای صلاحیت های بی شماری هستند و در هر مسابقه ای حضور دارند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند و من نماینده این پرچم های محبوب زنان هستم ” ایران ادامه دادن.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.