موفقیت‌های تیم «اختراعات ایران» در مسابقات بین‌المللی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

موفقیت‌های تیم «اختراعات ایران» در مسابقات بین‌المللی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

موفقیت‌های تیم «اختراعات ایران» در مسابقات بین‌المللی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/موفقیت‌های-تیم-اختراعات-ایران-در-مس/ اخبار ما Wed, 21 Apr 2021 13:06:43 0000 عمومی https://maanews.ir/موفقیت‌های-تیم-اختراعات-ایران-در-مس/ امیرعباس محمدی کوشکی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به شیوع تاج گفت: همه کشورها از ابتدای شیوع ویروس به دنبال نوآوری و خلاقیت در پیشگیری یا درمان تاج بوده اند. سرپرست تیم اختراعات ایرانی ادامه داد: در ایران بسیاری از جوانان و شرکت ها محصولات نوآورانه تولید کرده و یا تحقیقات خود …

امیرعباس محمدی کوشکی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به شیوع تاج گفت: همه کشورها از ابتدای شیوع ویروس به دنبال نوآوری و خلاقیت در پیشگیری یا درمان تاج بوده اند.

سرپرست تیم اختراعات ایرانی ادامه داد: در ایران بسیاری از جوانان و شرکت ها محصولات نوآورانه تولید کرده و یا تحقیقات خود را به جامعه ارائه داده اند.

وی به تغییر موضوع اکثر مسابقات علمی جهان در زمینه پیشگیری از تاج اشاره کرد و افزود: تیم اختراعات ایران نیز با چنین مضامین به مسابقات اختراعات جهان رفته است.

محمدی کوشکی گفت: تیم اختراعات ایران با نوآوری های مربوط به کرونا در مسابقات جهانی نوآوری تسلا و مسابقات ARCA کرواسی مدال نقره کسب کرد.

این نخبه خراسان شمالی گفت: در این مسابقات ، مبینا قاضی از اسفراین ، دانشجوی پزشکی کاشان ، موفق به جلوگیری و کمک به مصرف دارو توسط بیماران ویروس کرونا ، یک پروژه بیمارستان هوشمند و یک ربات هوشمند پیشگیری علیه کرونا در مسابقات جهانی نوآوری در آفریقا شد مدال برنز و نقره.

وی افزود: سید محمد آرین اکبری همچنین با ابداع فرمول موفقیت ژنتیکی از سازمان مالکیت معنوی ترکیه ، WIPO و ریاست جمهوری ترکیه ، می تواند در مسابقات جهانی نوآوری و اختراع در ترکیه ، بزرگترین رقابت جهان ، مدال طلا و نقره کسب کند.

در پایان محمدی کوشکی از کسب مدال نقره در مسابقات ترکیه-کرواسی خبر داد و گفت: این عناوین با پروژه دستگاه های پیشگیری در برابر کرونا بدست آمد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.