بصیرت افزایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

بصیرت افزایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بصیرت افزایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/بصیرت-افزایی-برای-تبیین-دستاوردهای-ان/ اخبار ما Thu, 29 Apr 2021 13:39:08 0000 عمومی https://maanews.ir/بصیرت-افزایی-برای-تبیین-دستاوردهای-ان/ به گزارش خبرنگار مهرا ، محمدتقی حسین زاده پنجشنبه شب در مراسم افتتاح دفتر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلابی در ساری با اشاره به اصول و اهداف عالیه انقلاب اسلامی بر بازگشت نیروهای انقلابی به اصل انقلاب. امام راحل وی افزود: امروز با همه این حملات ، ب. عقل استعمارگران و دشمنان دین مبین اسلام …

به گزارش خبرنگار مهرا ، محمدتقی حسین زاده پنجشنبه شب در مراسم افتتاح دفتر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلابی در ساری با اشاره به اصول و اهداف عالیه انقلاب اسلامی بر بازگشت نیروهای انقلابی به اصل انقلاب. امام راحل

وی افزود: امروز با همه این حملات ، ب. عقل استعمارگران و دشمنان دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی در ایران ، حفظ اصول و اهداف عالیه انقلاب اسلامی امری جدی است و باید تثبیت ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای بزرگ این انقلاب باشد. در جامعه ، به ویژه نسل چهارم انقلاب اسلامی. سابق.

منشی ها هومر مازندران توجه به وحدت و انسجام سیاسی احزاب در مازندران را از رویکردهای این جریان انقلابی و سیاسی دانست و اظهار داشت: جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران خواستار مشارکت مردم با دسترسی به تقاضا بیا دیگه وی یکی از مقامات به منظور بهبود اوضاع اقتصادی مردم است و برای تحقق این خواسته مردمی ، احزاب سیاسی باید وحدت و انسجام لازم را در همه زمینه ها حفظ کنند.

همچنین دبیر تیمور داداشی هومر شهر ساری با اعلام اینکه ماهیت انقلاب اسلامی ایجاد تمدن جدید اسلامی است ، افزود: ماهیت انقلاب اسلامی آغاز نگاه جدید و تمدن جدید اسلامی و بشری در جهان با در نظر گرفتن همه جوانب بود. نیازهای مادی و معنوی انسان است. فراز و نشیب هایی وجود دارد که بخشی از آن به دلیل ضعف در تدبیر و مدیریت مجریان و بخشی به دلیل کینه است. توزی سلام این استکبار جهانی است.

وی افزود: رکن اصلی اقتدار انقلاب حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.