آلودگی ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا در آمریکا

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

آلودگی ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا در آمریکا

آلودگی ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا در آمریکا https://maanews.ir/آلودگی-۶۰-میلیون-دُز-واکسن-کرونا-در-آمر/ اخبار ما Sun, 13 Jun 2021 13:35:22 0000 جامعه https://maanews.ir/آلودگی-۶۰-میلیون-دُز-واکسن-کرونا-در-آمر/ چرخه تولید واکسن کرونا از شرکت آمریکایی “Johnson & Johnson” به دلیل احتمال آلودگی به این دارو مختل شد و سازمان غذا و داروی آمریکا واکسن های آلوده احتمالی را جمع آوری و از توزیع آنها جلوگیری کرد. به گزارش اخبار ما ، تولید واکسن های بیماری عروق کرونا قلب در جهان به سرعت در …

چرخه تولید واکسن کرونا از شرکت آمریکایی “Johnson & Johnson” به دلیل احتمال آلودگی به این دارو مختل شد و سازمان غذا و داروی آمریکا واکسن های آلوده احتمالی را جمع آوری و از توزیع آنها جلوگیری کرد.

به گزارش اخبار ما ، تولید واکسن های بیماری عروق کرونا قلب در جهان به سرعت در حال تسریع است و این مسئله گاهی باعث ایجاد اختلال و عدم کنترل کیفی این واکسن ها می شود. پس از قطع واکسن Astrazenko Corona ، قرعه کشی واکسن Johnson & Johnson انجام شد.

آژانس های خبری گزارش دادند که جانسون و جانسون مجبور به حذف میلیون ها دوز واکسن خود شد.

این امر به طور رسمی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا ، FDA اعلام شد. تعداد واکسن های از بین رفته توسط جانسون و جانسون به طور رسمی اعلام نشده است.

به گزارش دویچه وله ، سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیز در مورد نوع آلودگی برای رسانه ها توضیحی نداد.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.