ورمزیار: حساسیت داربی کمتر می‌شود/ کادرفنی استقلال باید شرایط را کنترل کند

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

ورمزیار: حساسیت داربی کمتر می‌شود/ کادرفنی استقلال باید شرایط را کنترل کند

ورمزیار: حساسیت داربی کمتر می‌شود/ کادرفنی استقلال باید شرایط را کنترل کند https://maanews.ir/ورمزیار-حساسیت-داربی-کمتر-می‌شود-کاد/ اخبار ما Sun, 13 Jun 2021 12:27:28 0000 تندرستی https://maanews.ir/ورمزیار-حساسیت-داربی-کمتر-می‌شود-کاد/ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید کادر فنی آبی ها با توجه به شرایط موجود باید بر تیم و هواداران تسلط داشته باشند. صادق ورمزیار ، پیشکسوت تیم ملی فوتبال استقلال در گفت وگو با اخبار ما ، در مورد قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و درگیری استقلال و پرسپولیس در این …

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید کادر فنی آبی ها با توجه به شرایط موجود باید بر تیم و هواداران تسلط داشته باشند.

صادق ورمزیار ، پیشکسوت تیم ملی فوتبال استقلال در گفت وگو با اخبار ما ، در مورد قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و درگیری استقلال و پرسپولیس در این رقابت ها گفت: “فکر می کنم این مناسب این بازی ها باشد و دربی بهتر است. دربی در حال رشد است. هر وقت فاصله ای بین دربی ها وجود داشته باشد ، فشار بر روی کادر فنی افزایش می یابد و دو تیم از تاکتیک های دفاعی استفاده می کنند.

وی ادامه داد: هر دو تیم اکنون در شرایط خوبی هستند. استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و فکر می کنم این بازی یکی از بهترین بازی های استقلال یا پرسپولیس باشد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال استقلال در مورد شرایط آبی پوشان پایتخت گفت: بازی های استقلال تاکنون کار خوبی بوده است و استقلال باید آرامش خود را داشته باشد و این آرامش باید از مدیریت آغاز شود تا کادر فنی بتواند این موضوع را انتقال دهد صلح به بازیکنان و هواداران. به رنگ آبی. این آرامش ممکن است تاکنون از دولت منتقل نشده باشد ، اما به نظر من ، در این شرایط کادر فنی باید به نوعی فضا را کنترل کند.

ورمزیار در پایان گفت: با این روندی که استقلال دارد و با توجه به آخرین بازی آبی ها در لیگ برتر ، فکر می کنم استقلال می تواند عملکرد موفقی داشته باشد. همچنین ، بازیکنان زیادی در تیم ملی استقلال حضور ندارند و این می تواند فرصتی برای آرامش آبی ها و هماهنگی بیشتر باشد.

انتهای پیام

۰ ۰

10دلیل اصلی حساسیت فصلی

1-گرده گیاهان: گرده گل ها، علف های هرز و درختان موجب ایجاد حساسیت فصلی میشود. حساسیت به گرده گیاهان با عطسه، آبریزش بینی و سوزش چشم ها همراه است.

2-حیوانات خانگی: موی حیوانات خانگی مانند سگ و گربه موجب ایجاد حساسیت فصلی میشود. این حساسیت می تواند به مرور ظرف حدود 2 سال بیشتر و بیشتر شود و در صورت دور ماندن از عامل حاسیت زا هم چندین ماه طول می کشد تا بهبودی حاصل شود.

3-آلودگی محیطی: موجودات میکروسکوپی موجود در گرد و خاک ، که در گرد و غبار خانه وجود دارند و در شرایط رطوبت بیشتر رشد و نمو می کنند نیز می توانند ایجاد حساسیت نمایند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.