پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملی

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملی https://maanews.ir/پیام-تسلیت-رئیس-مجمع-تشخیص-مصلحت-نظام-د/ Sun, 26 Sep 2021 13:11:23 0000 عمومی https://maanews.ir/پیام-تسلیت-رئیس-مجمع-تشخیص-مصلحت-نظام-د/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ، متن پیام آیت الله صادق آملی لاریانی به شرح زیر است: به نام خداما طرفدار خدا هستیم و به سوی او باز می گردیمکسانی که می گویند: پروردگارا! وفات حضرت علامه ، آیت الله العظمی حسن زاده آملی رضوان از خداوند متعال باعث تأسف و تأثر …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ،

متن پیام آیت الله صادق آملی لاریانی به شرح زیر است:

به نام خدا
ما طرفدار خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم
کسانی که می گویند: پروردگارا!

وفات حضرت علامه ، آیت الله العظمی حسن زاده آملی رضوان از خداوند متعال باعث تأسف و تأثر عمیق من شد.

مرحوم علامه ، مرحوم آیت الله حسن زاده آملی ، عارف و فیلسوف برجسته و منحصر به فرد عصر ما و یکی از کالاها و افتخارات گرانقدر جهان اسلام بود که زندگی شاد و پر برکت خود را در خدمت اسلام ناب و انقلاب و حوزه علمیه گذراند. و ترویج فرهنگ اسلامی و آموزه های اهل بیت. آنها تصفیه صلح را برای همه آنها صرف کردند و پس از یک عمر تلاش و پشت سر گذاشتن آثار مختلف ارزشمند و ماندگار علمی و توحیدی و آموزش بسیاری از دانش آموزان ، به ملاقات خدا پیوستند.

او یکی از آن مقدسین الهی بود که برای ارتباط با منبع نور ، جهان را در برابر چشم آنها کوچک کرد. این راز مشارکت در معرفت شهودی روح و آشنایی کسانی است که تشنه علم الهی هستند با این حقیقت بزرگ.

با بیان ربان الله ، قوم خدا ، با تمام وجود و پشتکار خود در این راه ، محل نزول فرشتگان و مژده آنها می شوند: توبا لهام و توبا لاما.

این ضایعه را در حضور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفاده ، مقام معظم رهبری ، مرجع عالیقدر ، کلام ، جهان اسلام ، ملت شریف ایران ، به ویژه شهیدان مازندران و دارالدوله به ملامح تقدیم می کنم. مومنین ، شهر آمل ، نمازگزاران ، دانش آموزان و اقوام ، به ویژه بیت مکرم. تسلیت می گویم و از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.