پیام تسلیت شورای شهر تهران در پی رحلت آیت الله حسن زاده آملی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

پیام تسلیت شورای شهر تهران در پی رحلت آیت الله حسن زاده آملی

پیام تسلیت شورای شهر تهران در پی رحلت آیت الله حسن زاده آملی https://maanews.ir/پیام-تسلیت-شورای-شهر-تهران-در-پی-رحلت-آی/ Sun, 26 Sep 2021 15:39:24 0000 جامعه https://maanews.ir/پیام-تسلیت-شورای-شهر-تهران-در-پی-رحلت-آی/ اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در پیامی تسلیت آیت الله حسن حسن زاده آملی. به گزارش اخبار ما به گفته معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران که درگذشت حکیم فرزانه آیت الله حسن حسن زاده آملی را اعلام کرد ، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران درگذشت این …

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در پیامی تسلیت آیت الله حسن حسن زاده آملی.

به گزارش اخبار ما به گفته معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران که درگذشت حکیم فرزانه آیت الله حسن حسن زاده آملی را اعلام کرد ، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران درگذشت این شهید را تسلیت گفتند. جهان الهی

در متن این پیام آمده است: انا لله و اناالیه الرارعون

سقوط عالم ربانی ، عارف نستوه و حکیم فرزانه حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی رضوان خداوند متعال با اندوه و مصیبت بزرگ مخالفت می کند.

این معلم اخلاق ، مجاهد وارسته ، متفکر فرهیخته الهیات و جهان بصیرت ، زندگی پر برکتی را در مسیر علم و دانش ، تقوا و تقوا ، عرفان و فلسفه به پیش برد و سالکان زهد و معرفت از آن بهره مند و سیراب شدند. منبع این پیرمرد خردمند این ضرر بزرگی برای جامعه علمی و مذهبی کشور و اسلام خواهد بود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آستانه اربعین حسینی با حضور امام زمان (عج) ، رهبر معظم امام خامنه ای (مدظله العالی) ، علما و مراجع بزرگ ، حوزه های علمیه ، خانه های محترم ، خروج این عالم فرزانه را گرامی می دارند. دانشجویان و علاقه مندان و همه مردم فرمانداران و مسلمانان ایران اسلامی تسلیت می گویند.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.