تسریع روند ایمنی تهران در گروی رفع خلاء و عمل به قوانین

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

تسریع روند ایمنی تهران در گروی رفع خلاء و عمل به قوانین

تسریع روند ایمنی تهران در گروی رفع خلاء و عمل به قوانین https://maanews.ir/تسریع-روند-ایمنی-تهران-در-گروی-رفع-خلاء/ Wed, 29 Sep 2021 15:46:26 0000 جامعه https://maanews.ir/تسریع-روند-ایمنی-تهران-در-گروی-رفع-خلاء/ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان تهران گفت: تلاش آتش نشانان امروز این امکان را فراهم کرده است که شهروندان تهرانی از خدمات آتش نشانی رضایت داشته باشند و بررسی ها نشان می دهد وضعیت آتش نشانان خوب است. به گزارش اخبار ما ، مهدی داوری امروز – چهارشنبه ، 7 آنلاین ، …

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان تهران گفت: تلاش آتش نشانان امروز این امکان را فراهم کرده است که شهروندان تهرانی از خدمات آتش نشانی رضایت داشته باشند و بررسی ها نشان می دهد وضعیت آتش نشانان خوب است.

به گزارش اخبار ما ، مهدی داوری امروز – چهارشنبه ، 7 آنلاین ، در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی و احترام به آتش نشانان شهرداری تهران گفت: امروز 28 آنلاین روز ایمنی و اطفاء حریق ، بلافاصله پس از مقدس هفته دفاع. “این تقارن و نزدیکی بی اهمیت نیست و دلیل این انتصاب شهادت آتش نشانان متعدد در حین تعطیلی پالایشگاه آبادان در ابتدای دفاع مقدس است که در حملات دشمنان بعثی کشته شدند.

وی در یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، شهدای حرم و شهدای آتش نشان گفت: آتش نشانان با هم پیمان بستند تا برای نجات جان مردم هر چه در توان دارند انجام دهند ، دفاع مقدس و 43 شهید در حال خدمت هستند. آنها ثابت کردند که از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکرده اند.

داوری گفت: “آتش نشانانی بودند که صدماتی داشتند که تا آخر عمر ادامه داشت.” این موارد ما را به یاد دفاع مقدس و رزمندگان می اندازد ، سختی هایی که کشیده اند و روح دفاع مقدس کاملاً در آن نهفته است.

مدیر اجرایی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانی تهران دارای 5300 نفر است که از این تعداد 5 هزار نفر در ایستگاه ها و 300 نفر در پشتیبانی فعالیت می کنند.

وی افزود: به دلیل همه این تلاش ها ، امروز توانستیم اعلام کنیم که مردم تهران از خدمات آتش نشانی راضی هستند. نظرسنجی ها نشان می دهد که آتش نشانی در وضعیت خوبی قرار دارد ، که این امر ما را بر آن داشت تا در حفظ و ارتقای این سرمایه گذاری تلاش کنیم.

داوری گفت: آتش نشانان مهارت ها و تمرینات بدنی روزانه خود را برای آمادگی برای عملیات نجات و اطفای حریق انجام می دهند.

فرمانده آتش نشانی گفت: “توسعه در شهر فرصت های زیادی را فراهم می کند ، اما در عین حال می تواند تهدیدها و خطرات را به همراه داشته باشد.”

وی افزود: “ما مفتخریم که تهران 250 کیلومتر تونل مترو دارد ؛ اما نگرانی هایی وجود دارد. ما سعی کرده ایم این سازمان را یک سازمان خدماتی بدانیم که در شرایط سخت به مردم کمک می کند.

داوری تاکید کرد: از نظر تجهیزات ، شهرداری ها و سازمان ها تسهیلات ارائه کردند. امروزه 133 ایستگاه آتش نشانی در این شهر وجود دارد.

وی مهمترین شاخص آتش سوزی را بیان کرد: مهمترین شاخص زمان پاسخگویی به حوادث است که به طور میانگین طبق استانداردهای بین المللی 6 دقیقه است. 2 دقیقه تماس و مدیریت منابع و 4 دقیقه در طول مسیر ، جایی که سرویس آتش نشانی تهران در آن قرار دارد.

داوری گفت: “یکی دیگر از بخشهای مهم اطفای حریق پیشگیری است و بخش دیگر ایمنی ساختمانها است.” در این راستا ، گام هایی برداشته شده و از ساختمان های شهر بازدید می شود. اما هنوز امنیت کامل وجود ندارد. برای داشتن شهری امن با مشارکت شهروندان ، ارتقاء و آگاهی مردم در مورد فرهنگ امنیت باید افزایش یابد.

وی افزود: “در زمینه منابع انسانی ، ما باید از نظر کمی و کیفی پیشرفت کنیم ؛ زیرا با ساختار فعلی ما نیز کمبود نیروی انسانی داریم. در زمینه توسعه کیفی ، مانند آموزش ، ما سعی کردیم به روز باشیم و در موضوعاتی مانند کار تعمیر و نگهداری و بیمه آتش سوزی ، ما خواستار نظارت بر این مشکلات با همکاری نهادهای ذیصلاح هستیم.

به گزارش وب سایت شهر ، مدیر اجرایی سازمان آتش نشانی تهران در مورد چالش امنیتی دیگر گفت: مکش و زیر پا گذاشتن قانون یکی از مشکلاتی است که روند حفاظت از تهران را کند کرده است. امیدواریم با کمک شهرداری و مجلس این قوانین جامع تر شده و شهروندان را برای امنیت شهر تشویق کند.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.