مهلت دو هفته‌ای شهرداری‌ها و فرمانداری‌های تهران برای معرفی اراضی پروژه جهش تولید مسکن

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

مهلت دو هفته‌ای شهرداری‌ها و فرمانداری‌های تهران برای معرفی اراضی پروژه جهش تولید مسکن

مهلت دو هفته‌ای شهرداری‌ها و فرمانداری‌های تهران برای معرفی اراضی پروژه جهش تولید مسکن https://maanews.ir/مهلت-دو-هفته‌ای-شهرداری‌ها-و-فرماندا/ Sat, 02 Oct 2021 15:48:08 0000 جامعه https://maanews.ir/مهلت-دو-هفته‌ای-شهرداری‌ها-و-فرماندا/ استاندار تهران از مهلت دو هفته ای شهرداری ها و استانهای استان تهران برای ارائه زمین پروژه جهش تولید مسکن خبر داد. به گزارش اخبار ما ، انوشیروان محسنی بندپی در هشتاد و چهارمین جلسه شورای مسکن شهر تهران با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال ، …

استاندار تهران از مهلت دو هفته ای شهرداری ها و استانهای استان تهران برای ارائه زمین پروژه جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش اخبار ما ، انوشیروان محسنی بندپی در هشتاد و چهارمین جلسه شورای مسکن شهر تهران با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال ، گفت: طبق دستورالعمل وزیر راه ، شهرسازی ، مشکلات تغییر کاربری زمین حل خواهد شد و کار به کمیسیون ها تسهیل می شود. “ما نمی توانیم در ساخت مسکن مشکلی داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری های استان موظف به معرفی زمین های بالقوه در منطقه شدند؛ همچنین ، اداره کل راه و شهرسازی موظف است زمین هایی را که توسط سایر سازمان های مسکن گرفته شده و دیر شده است ، تخلیه کرده و به پروژه جهش تولید مسکن اختصاص دهد.

استاندار تهران با بیان اینکه آیین نامه جدید برای تغییر کاربری و برنامه در کمیسیون ماده 5 به فرآیند زمانی نیاز ندارد ، گفت: انجام اقدامات اساسی بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: استانها و شهرداریهای استان نیز موظفند ظرف دو هفته زمین را وارد کنند.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.