تحقق آموزش بسترساز اشتغال دانش‌بنیان با افزایش اختیارات دانشگاه‌ها | نظام آموزشی استادان اصلاح شود

تحقق آموزش بسترساز اشتغال دانش‌بنیان با افزایش اختیارات دانشگاه‌ها | نظام آموزشی استادان اصلاح شود https://maanews.ir/تحقق-آموزش-بسترساز-اشتغال-دانش‌بنیان/ Sat, 02 Oct 2021 12:48:00 0000 فرهنگی https://maanews.ir/تحقق-آموزش-بسترساز-اشتغال-دانش‌بنیان/ پژمان فاضلی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در شهرکرد ، در پاسخ به این س thatال که با توجه به شعار سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «تحول در آموزش و پرورش بر اساس حافظه در آموزش و پرورش بر اساس آموزش تحصیلات دانشجویی “از الزامات این شعار …

پژمان فاضلی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در شهرکرد ، در پاسخ به این س thatال که با توجه به شعار سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «تحول در آموزش و پرورش بر اساس حافظه در آموزش و پرورش بر اساس آموزش تحصیلات دانشجویی “از الزامات این شعار چه می دانید؟ وی بیان کرد: شرایط تحقق این شعار آموزش دانشجویان و نیروی انسانی ، مهارت محور و ایجاد ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت است.

بیشتر بخوانید:

چگونه می توان از آموزش مبتنی بر حافظه صرف نظر کرد؟

مشارکت دانشجویان در مدیریت امور علمی و تخصصی دانشگاه

رئیس دانشگاه اسلامی آزاد ، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

در پاسخ به این س companiesال که شرکت های دانش بنیان می توانند نقش ویژه ای در رشد کشور در زمینه های علم ، فناوری و اقتصاد داشته باشند. آموزش مبتنی بر حافظه چگونه ممکن است و در این راستا ، دانشگاه به ویژه اساتید برای رسیدن به این مهم چه باید بکنند؟ وی توضیح داد: تغییر سیستم عنوان موضوعی و تعریف دوره های مبتنی بر مهارت و تغییر سیستم تربیت معلم راهی برای گذراندن آموزش های مبتنی بر حافظه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ادامه داد: جدا از این موضوع ، آموزش برخی از دروس مورد نیاز صنعت و مطالبات آن می تواند تأثیر بسزایی در تحقق آموزش و پرورش داشته باشد که موجب اشتغال دانشجویان می شود. افزایش تحصیلات.

فاضلی با تمهیدات لازم برای آموزش مهارت های دانش آموزان علاوه بر تحصیل و امکانات ارائه شده در این زمینه ، یادآور شد: تشویق اساتید برای هدایت دانش آموزان به آموزش دوره های مهارت آموزی و هدایت پروژه ها و پایان نامه هایی که نیازهای صنعت و جامعه را برآورده می کند ، از جمله اقدامات تیمی در نظر گرفته شده به

ایجاد محیط رقابتی در بین دانش آموزان با ایجاد محیط فناوری و محیط دانش بنیان

وی با اشاره به برنامه های شهرکرد دانشگاه آزاد اسلامی برای تبدیل محیط دانشگاه به فضایی جذاب برای دانشجویان اظهار داشت: ایجاد محیط رقابتی در بین دانشجویان با ایجاد محیطی فناورانه و دانش محور برای درآمد و اشتغال و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی موفقیت در زمینه های مختلف زمینه های علمی و صنعتی یکی از برنامه های مورد توجه در این زمینه بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد شهرکرد در ارزیابی فعالیت های شعبه شهرکرد بر اساس دانش و میزان مفید بودن این فعالیت ها در تحقق شعار سال ، به آنی گفت: “پیشرفت و دستاوردها در این زمینه بسیار عالی و موفق هستند. “امیدواریم با برنامه ریزی و سازماندهی مناسب دانشجویان در این زمینه و کشف استعدادهای دانشجویی ، بتوان قدم بهتری در جهت دانشگاه و فناوری دانشجویی برداشت.

انتهای پیام / 4103/4062 /

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.