فزایش ظرفیت تولید برق در نیروگاه بوشهر به سه برابر

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

فزایش ظرفیت تولید برق در نیروگاه بوشهر به سه برابر

فزایش ظرفیت تولید برق در نیروگاه بوشهر به سه برابر https://maanews.ir/فزایش-ظرفیت-تولید-برق-در-نیروگاه-بوشهر/ Fri, 08 Oct 2021 13:50:36 0000 عمومی https://maanews.ir/فزایش-ظرفیت-تولید-برق-در-نیروگاه-بوشهر/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ، سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر استانی خود به بوشهر و از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد و گفت: ظرفیت تولید برق نیروگاه بوشهر سه برابر می شود. وی گفت: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران بهره برداری از انرژی هسته ای صلح آمیز است و ما …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ،

سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر استانی خود به بوشهر و از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد و گفت: ظرفیت تولید برق نیروگاه بوشهر سه برابر می شود.

وی گفت: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران بهره برداری از انرژی هسته ای صلح آمیز است و ما عقب نمی مانیم.

سید ابراهیم رئیسی افزود: دستیابی به اولین موقعیت اقتصادی ، علمی و فناوری در منطقه مستلزم برنامه ریزی عاقلانه و هدفمند توسعه پایدار صنعت هسته ای مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی است.

آقای رئیسی افزود: دانش هسته ای در آینده ، توسعه علمی و پیشرفت باورنکردنی کشورها را تعیین می کند و ما نباید از کاروان جنبش علمی جهان عقب بمانیم. رشد و توسعه قابل توجه دانش هسته ای منجر به ترویج سایر فناوری ها و تکنیک ها می شود.

رئیس جمهور گفت: خوشحالیم که نیروگاه بوشهر در حداکثر ظرفیت خود کار می کند و هزار مگاوات برق تولید می کند و این مقدار در مراحل توسعه آن سه برابر می شود ، در حالی که سازمان انرژی اتمی ماموریت خود را برای افزایش تولید برق اعلام کرده است. ظرفیت زمینی ده هزار مگاوات

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: تامین بخشی از آب بوشهر با نمک زدایی آب هسته ای از دیگر ماموریت هایی است که از این سازمان انتظار داریم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.